IV.

126 9 3
                                    

,,Hahhaha!"zase!Zase ty posměchy vůči Shimi!Štve mě to!A hlavně i to,že se s tím vůbec zabírám..!Nemůžu jí pořád pustit z hlavy.Jsem opravdu zmatená..sakra!Navíc se začínám nějak bát mluvit se Shimi přímo..pořád zamnou chodí s vážným výrazem,ale.Já.Ignoruju jí..Nevím zda bych jí neřekla něco hnusnýho a prostě.Bůhví o co by se pokoušela.Jen ta představa je nechutná!Asi..Ne!Určitě!
No ale vypadá to,že si našla novou ačkoliv falešnou lásku.Není to moje věc tudíž jí nic říkat nehodlám.Já takový typ holky nejsem.

Ahoj Shimi,nepřišla bys po škole do šatny?Potřebuju ti něco říct.

Dík,Kou♥...

Byl mi dán papírek s tímto.Hmm co mi chce asi říct..Po škole jsem šla do šaten,jak mi napsal Kou.
,,Kou-kun?Jsi tu?" *Ticho*

••• O hodinu později..•••

Kde je?Chjoo..byl to snad omil či vtip?,,Oh,Shimi-chan!Promiň zdržela mě učitelka,čekáš dlouho?"Přiběhl celý udýchaný Kou-kun.,,N-ne ani ne"on pospíchal?Kvůli mě?,,Co jsi mi chtěl říct?"přerušila jsem napětí.,,N-noo,víš...j-já..mám tě moc rád Shimi."úsměv mu z tváře nezmizel.,,EEH?"překvapilo mě to.

,,Ami?Jdeš do šaten?Vzala by jsi mi prosím ten bílý svetr?Zapoměla jsem si ho tam na lavičce a teď musím běžet.."Prosila mě 'kamarádka' .,,Oki!Zítra ti ho dám"mrkla jsem na ni přesvědčivě.Teď tam stejně nikdo nebude.,,.....mám tě moc rád Shimi!"Coo?Takže tu někdo je? Zašla jsem za roh.Počkat. Shimi?To je..přece ona!A ten hlas..to bude Kou..
Bože!Co mám dělat?Mám jim přerušit chvilku,nebo čekat?,, Já tě mám taky ráda.."zašeptala Shimi...R-ráda?Shimi přeci miluje mě!Teda...snad nežárlím.!

,,Já tě mám taky ráda,... ale..už jednoho člověka miluju.."sakra!Co se to tu děje?Svěřuje se mi tu super kluk a já ho tu odmítám!?Vždyť.Vždyť mě Ami nemiluje tak jak to můžu vůbec říkat?Nabrala jsem při vzpomínce na Ami lehce červené tvářičky.Ouhh trapaaas.Je tu ticho! ,,Aha...kdo..kdo to je?"Mám mu to říct?Že jsem vlastně lesba?..Jo..Vždyť je to Kou.On..On mě pochopí.,,Emmm jeden kluk ale..ale je to zdaleka jednostranné!"nakonec mu to přeci jen nedokážu říct..

,,..."Takže,miluje nějakého kluka?To..to už na mě úplně zapomněla??Heh.Tak to jo...Proč mě to jen tak..vystrašilo..,,Hhahahahahahah!!!!!!Si děláš prdel??Nejsi náhodou lesba?Ne,promiň,ty jsi jen malá dě*ka!"ještě než jsem se chystala to vzdát a odejít,zaslechla jsem ONU větu.

,,Eh?K-Kou?T-To myslíš v-v-vážně?.."Najednou se Kouvův výraz změnil na vysmívajícího se s prominutím debila.,,Hé?!Jasně že jo!Sis myslela,že tě fakt miluju??Seš padlá?",,Ale..možná bych si s tebou mohl trochu pohrát,co myslíš..?"přitiskl mě s těmito hnusnými a nechutnými slovami na skříňky.,,N-Ne!-".jsem tak slabá.Nedokážu ho pořádně od sebe odstrčit..,,P-prosím!",,HEJ!"zakřičel kdosi zezadu u vchodu.Jakmile jsem spatřila onu osobu,málem jsem nedokázala popadnout dech.,,A-Ami!"dokázala jsem jen vyslovit v breku.

,,HEJ!"Co to dělám?Vždyť je to jen Shimi,vlastně ta divná holka!Ale nemohla jsem se na to přece jenom tak dívat.Nakonec jsem kopla Koua zezadu mezi nohy s výhružkou.,,Ještě jednou tě uvidím,TOHLE dělat nějaké holce a SHIMI,tak to rozhodně neskončí jen u ředitele!Víš sám moc dobře čeho je má rodina schopná!"Než jsem si stačila uvědomit co jsem vůbec řekla,přešla jsem k Shimi a pomohla ji na nohy.Kou na mě jen bolestivě a vystrašeně hleděl.Ano má rodina,jelikož je bohatá dokáže ledacos.Proto ten respekt.Bez promluvení k Shimi,jsem ji chytla za levé zápěstí a s rychlím krokem jsem ji táhla s sebou.


Do you love me? (yuri) (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat