V.

117 6 2
                                    

Au,to bolí..Drží mě tak silně a zároveň tak mile,jako bych byla něco velmi cenného,n-ne to se mi jistě jen zdá...,,A-Ami..?"zastavila.,,T-To trochu bolí..."co jsem to vypustila z úst?Teď to vypadá jako bych si stěžovala.Vždyť jsem po tomhle toužila!Tak proč mě teď z toho bolí srdce?

,,A-Ami?"zastavila jsem to rychlé tempo a povolila stisk,ale nepustila jsem její ruku.Určitě je zmatená jako já..,,Shimi..promiň,je to má vina..chci říct,....že..že jsem ti vlastně pomohla jen z lítosti,takže to neber nijak vážně!"ano,jistě jen kvůli lítosti!Bože já jsem taková blbka!Je jasné,že na tohle mi neskočí,leda by byla úplně hloupá!,,Ch-chápeš?"podívala jsem se s neutrálně s úsměvem do jejích šokovaných uplakaných očích a červených tváří.,,Aha,heh chápu,ty by jsi mi přeci nepomohla z nějakého přátelství..Jsem ráda,že jsem to pochopila!"c-co..?vytrhla se mi z ruky a běžela s úsměvem pryč.Ne.To nebyl pravý úsměv,..nebo snad ano?Ne!,,P-Počkej!!"vběhla jsem hned za ni.,,Shimi!"čapla jsem ji za triko a hodila na sebe.,,Málem tě přejelo auto!Jseš snad blázen?Mohlo se ti něco stát!"vykřikovala jsem naštvaně.

Ahhh....To bolí..Ty její slova.Já vím,že mě nemá ráda,ale ..ona si ani neuvědomuje jakou váhu tyto slova mají..pro mě.Vytrhla jsem se z jejího držení a rychle utíkala směrem k silnici.Ale opět mě chytla a vtáhla na sebe.,,N-nech!-"do hajzlu!málem bylo po mě,nebýt Amini záchrany.Ale..Proč?Vždyť mě nemá ráda a jistě mě i nenávidí tak proč??,,P-proč?"natiskla jsem se více k ní.Voní příjemně.Po jahodách.Začala na mě sice křičet ale to jsem už moc nevnímala.,,Proč..když ...když jsem však víš.."zavzlikala jsem.

Omlouvám se za krátkou kapitolu.Psala jsem opět narychlo.Příště bude delší.:)

Do you love me? (yuri) (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat