İlk Anılar

65 6 11
                                    

(İstanbul'da bir mahalle Üsküdar/İstanbul)
Uzunca bir ev yanında birçok apartman olan kaba bir evdi.Herkes işi için yola koyulmuş , ev hanımları temizliğini yapıyordu.

Deniz hanım temizliğini bitirmiş , yorgunluk kahvesi içiyordu.doğmasına az kalmış oğluna ne isim koyucağını düşünüyordu.Kocası işinde çok yorulmuş bir şekilde yorgunluğunu hiç belli etmeden heyacanlı heyacanlı eve gelmişti.

"Canım karıcım,"dedi kendini belli eden Levent bey.

"Efendim Levent,"dedi arkasına bakarak.
Deniz Hanım gülümsemişti.Kocasını çok seviyordu.Hayatının , yaşamının amacının kocası olduğunu düşünüyordu.

"Uzun zamandır birlikte yemeğe çıkmadık bu aksam beraber dışarıda yemek yemeye ne dersin ?"dedi Levent bey.

Sesinde olan güven duygusu etrafa huzur yayıyordu.

Karısı buna mutlu olmuştu oğlunun babası olan kocasına gururla bakıyordu.oğluna düşündüğü adı kocasına yemekte soyleyebilirdi.

"Tamam"dedi.Mutlulukla birbirine sarıldılar.doğuma az kalmıştı. On gün kalmıştı neredeyse.

Yemekte ikiside çok mutluydu.Sohbet etmişler , çocukları hakkında planlamalar yapmışlardı.Kadın lafa birden girmeye karar verdi.

"Levent ben çok düşündüm , ve bir karara vardım.Seninde düşüncelerini merak ettim.Oğlumuzun adını 'Ege' koyalım.Sence
nasıl olur ? "Anlattıkça kendinden kuvvet almıştı.

Levent bey kabul edercesine başını sallamış ve karısını yanağından öpmüştü.

Ve böylece Dünyaya gelicek o çocuğun adı
'Ege' olmuştu.

Devamında Manuel'in çocukluğunu 5 yaşından itibaren sizlerle buluşturucaz........

Manuel'in Eskiz DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin