Ben anlamsızca ona bakarken
+ne kehaneti
₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Lanetlenecek (akumalanacak) o en güçlüsü.Yenilecek o sebebi aşkın üzüntüsü
Eğer yeterince büyükse aşkı
Ve tabii karşılıklıysa üzüntüsü
Doğacak yeni bir mucize
Değilse hisleri karşılıklı
Sonsuza kadar lanetlenecek
Ve gelecek o gezegende yaşayanların sonu
Gezegende canlı kalmayana kadar öldürecek
En son ise intihar edecek.
Kalbinde aşkın üzüntüsü.
₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩+en güçlüsü derken?
-aptal şey marinette uğurböceği
Demesiyle beynimde ve kalbimde şimşekler çakmaya başladı. Gözlerim doldu. Benim hayatımın aşkı her zaman 1 sıra arkamdaydı. Ve ben onu ARKADAŞ olarak gördüm. Aşkı beni öyle kör etmiştiki onu görememiştim adeta. Plagg e onu nereye götürebileceğini sordum ve bana usta fu diye bir adamın adresini verdi. Hemen dönüşüp marinette'nin yanına gittim.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
MARİNETTE'NİN AĞZINDAN
Akuma kalbime girdi ve hawkmothla konuştum. Ona direniyordım. Ama ona direndikçe kalbimi sıkıyorlar gibi hissediyordum. Dayanmalıydım. Tikki için dayanmalıydım. Ben akumalanırsam bu parisin ve hatta dünyanın sonu olur.
Pencereden karakedi girdi. Ve Hawkmothla konuşmam bitti.
+Karakedi! Akumalandığımı sakın kimseye söyleme lütfen.
-böyle olmaz prenses seni birisine götürmeliyiz.
+kime gidebiliriz ki. Boşver karakedi ben idare ediyorum. Bak dönüşmedim.
-ama her an dönüşebilirsin. Söyle akuma nereye girdi.
+K-kalbime, dedim çekinerek.
-uğurböceği'nin yardıma ihtiyacı olduğunda gittiği birisi vardı. Belki o yardım edebilir. Ama onun kim olduğunu bilmiyorum.
Dedi ve tahminimce uğurböceğini aramaya başladı ama Uğur böceği bendim ve dönüşmediğim için aramasına cevap veremezdim.
+boşver karakedi gidebilirsin ben akumalanmadım. Hawkmothla savaşabilirim.
-hayır prenses seni bırakmıyorum.
Ama yüzüğü hiç öyle demiyordu.
-şimdilik gidiyorum.ama geri gelicem.
Dedi ve gitti. O gidince ağlamaya ağladım çünkü hawkmoth hala kalbimi sıkıyordu. Kendimi zor tutmuştum şimdiye kadar. Ağlaya ağlaya uydum.
Uyandığımda karakedi endişeli gözlerle bana bakıyordu.
+B-ben iyiyim karakedi beklemene gerek yok.
-hayır leydim. Hemen gitmeliyiz.
+n-nereye?
-görürsün, dedi ve beni kucağına alarak usta fu'nun evine getirdi. O burayı nereden biliyordu ki? Hem bana neden leydim dedi?
×hemen onu içeri getir karakedi
Dedi usta fu. İçeri girdik ve karakedi beni yere oturttu yanıma da o oturdu. Neden benimle ilgileniyordu ki. Ben sıradan birisiydim. Uğurböceği olduğumu bilmiyordu sonuçta.
×karakedi dönüşebilirsin artık kimliklerinizin bir önemi kalmadı.
Demesiyle karakedi dönüştü ama ona bakmıyordum.
×bakabilirsin marinette
Dedi usta fu. Bunu demesiyle yavaşça başımı sağa çevirdim ve ona baktım. O-o adrian mıydı yani?
-merhaba leydim. Dedi ve göz kırptı
+ S-sen biliyor mus-
Dememe kalmadan
-evet senin Uğur böceği olduğunu biliyorum.
+A-ama nasıl?
×öhöm şimdi kimlikler ortaya çıktığına göre kehanete gelelim.
₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Lanetlenecek (akumalanacak) o en güçlüsü.Yenilecek o sebebi aşkın üzüntüsü
Eğer yeterince büyükse aşkı
Ve tabii karşılıklıysa üzüntüsü
Doğacak yeni bir mucize
Değilse hisleri karşılıklı
Sonsuza kadar lanetlenecek
Ve gelecek o gezegende yaşayanların sonu
Gezegende canlı kalmayana kadar öldürecek
En son ise intihar edecek.
Kalbinde aşkın üzüntüsü.
₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Şaşkınlıkla kehaneti dinlemiştim.
+şimdi ne olacak?
׺imdi eğer aşkınız yeterince kuvvetliyse sen yeni bir mucize oluşturacaksın.
Dedi ve mucizelerin olduğu kutuyu ortaya çıkardı. Kutu tüm mükemmelliğiyle açılırken tam ortadaki uğurböceği ve karakedi mucizesini koyduğu platformu hafifçe ittirdi. Platform bir kapı gibi ikiye ayrılarak açıldı ve içinden küçük bir cam şişe çıktı. Şişenin yarısından çoğu doluydu. Usta fu şişeyi çıkardı.
×umalım da yeterli olsun, dedi ve bizden mucizelerimizi çıkarmamızı istedi ben küpelerimi çıkarırken adrian da yüzüğünü çıkardı. Usta fu ya mucizeleri verdik.
Usta fu önce adrianın yüzüğünü aldı ve üzerindeki yuvarlak bölümü 3 tur çevirdi. O yuvarlak şey bir denizaltının kapağı nasıl açılıyorsa aynen o şekilde açıldı ve usta fu yüzüğün içine 3 damla o sıvıdan damlattı.
Sonra benim küpemi aldı ve küpenin yuvarlak kısmın 3 kez çevirdi. Aynı işlemleri benim için de uyguladı. Sonra mucizelerimizi geri verdi. Küpemi geri takmamla birden başım döndü ve kendimi tutamayıp bayıldım. Duyduğum son şey adrianın adımı haykırması oldu.
-Marinette!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken Hearth (mlb fanfiction)
FanfictionMarinette'nin akumalanması sonucu bütün gerçekler açığa çıkar. Marinette'nin uğurböceği olduğunu Adrian öğrenir. Bakalım kehanetin iyi yanı mı gerçekleşecek yoksa kötü yanı mı? ₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩ Lanetlenecek (akumalanacak) o en güçlüsü. Yenilecek o...