yeni kwami

129 14 17
                                    

Ön açıklama:
Konuşmaların başındaki (+)  işareti o an ağzından anlatılan kişinin anlattıkları (-) işareti karşısında konuşan kişinin anlattıkları gerektiğinde (×) veya farklı işaretler koymam gerekirse onların kim tarafından anlatıldığını yazacağım çünkü karışıyor.

Gözlerimi açtığımda Adrian endişeli gözlerle bana bakıyordu. Yattığım yerden doğruldum ve etrafıma bakındım tikki ve plagg in yanında bir kwami daha duruyordu ve bembeyazdı. Gözleri maviydi.

Uyandığımı görünce tikki, plagg, wayzz ve yeni kwami yanıma geldiler.
(-) tikki
(+) marinette
(×)  usta fu
(*) dolly
-marinette iyi misin? Dedi tikki.

Onu kafamla onayladım. Sonra yeni kwamiye baktım.

+senin adın ne ufaklık?

-buna sen karar vermelisin marinette.

+peki o zaman dolly nasıl?

×anlamı tanrının hediyesi. Güzel bir seçim marinette.

* dolly. Adımı sevdim. Teşekkürler marinette.

Dedi ve yanağıma sarıldı dolly.

× evet marinette yeni mucizeyi oluşturdun şimdi dilersen onu burada ya da mucize tapınağında eğitebilirsin. Bence mucize tapınağında eğitmen daha doğru olur çünkü sizi orada bekleyen sürprizler var.

Dedi ve adrianla beni gösterdi.

Adriana baktım. O da bana bakıyordu. Gözlerimi kaçırdım.

+peki o zaman mucize tapınağı olsun. Ama okul-

×okul bittikten sonra tabi. Son 1 hafta değil mi?

+evet usta fu.

×tamam o zaman okulun bittiği gün için biletleri alıyorum. Gidebilirsiniz.

Dedi. Biz de usta fu'nun evinden çıktık. Evime doğru yürümeye başladım. Adrian arkamdan geliyordu. Adımlarımı hızlandırdım. O da adımlarını hızlandırdı. Ben koşmaya başladım. O da arkamdan koşuyordu.

(-) adrian (+) marinette

-marinette dur.

+hayır. Konuşmak istemiyorum.

Dedim ve bir ara sokağa saptım ama çıkmaz yoldu. Durmak zorunda kaldım.

-Marinette neden kaçıyorsun?

+ ÇÜNKÜ YÜZLEŞMEK İSTEMİYORUM. SENİ GÖRMEK VE UTANMAK İSTEMİYORUM. KEKELEMEK VE KIZARMAK İSTEMİYORUM. SEN BENİM MASKEME AŞIKSIN BANA DEĞİL. BEN SENİN İÇİN SADECE BİR ARKADAŞIM. SAKAR, BECERİKSİZ, GÜLÜNÇ MARİNETTE. UĞURBÖCEĞİYLE YAKINDAN UZAKTAN ALAKAM YOK DEĞİL Mİ? O GÜÇLÜ, CESUR, KORKUSUZ, BECERİKLİ, SEN BENIM MASKEME AŞIKSIN.

Bağırıyordum. Ağlıyor ve bağırıyordum. Konuşmam bitince yere çöktüm. Ağlamaya devam ettim. Orada öylece duruyordu. Sonra birden yere eğildi. Yüzümü kaldırdı. O da ağlıyordu. Benim gibi.

Bana sarıldı. O kadar sıkı sarıldı ki parfüm kokusu usul usul ciğerlerime doldu.

- sen maskeli yada maskesiz benim sevdiğim kişisin. Hem becerikli, hem sakar, hem komik, hem ciddi, ne olursa olsun pes etmeyen leydim ve prensesim. Parisin kahramanı ve tanıdığım en başarılı modacı. Sen hem marinette sin hem de uğur böceği. Ve ben ikisini de seviyorum. Çünkü seni seviyorum.

Diyecek bir şey bulamıyordum. Şu an hem ağlıyordum hem de mutluydum.

Göz yaşlarımı sildi ve kucağına aldı beni. Evime doğru yürüdü. Düşmemek için kollarımı boynuna doladım. Ama önce onun gözyaşlarını sildim. Kapıya geldiğinde beni indirdi. Gözlerimde kalan son yaşları da sildi ve

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Broken Hearth (mlb fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin