🌔BURÇLAR VE GECE🌕

216 28 4
                                    


🌙BURÇLARIN UYKU DURUMLARI:

Uyku nedir Bilmeyenler
Koç
Kova
Oğlak
Akrep

Düzensiz Uykucular
İkizler
Balık
Aslan
Yay

7'de Yatağa Girenler
Başak
Terazi
Yengeç
Boğa

🌔BURÇLAR UYUYAMAYINCA NE YAPARLAR:

KOÇ:Bütün günü kafalarında tekrar ederler.
BOĞA: Yatağa uzanır ve tavana bakarlar.
İKİZLER: Telefonla oynarlar.
YENGEÇ: Bir şeyler düşünürler.
ASLAN: Ne giyeceklerini düşünürler.
BAŞAK: Kitap okurlar.
TERAZİ: Hoşlandıkları kişinin sosyal medya hesaplarını stalklarlar.
AKREP: Kafalarından senaryo uydururlar.
YAY: Koyun sayarlar.
OĞLAK: Camdan dışarı bakarlar.
KOVA: Yatakta sağa sola kıvranıp dururlar.
BALIK: Rüyalara dalarlar.

🌘UYKU TUTMAYIP GECENİN BİR YARISI UYANDIĞINDA BURÇLAR:

Karanlıkta evi gezer ve yanlışlıkla bir şeyleri kırar
İKİZLER
YAY
TERAZİ
KOVA

Evdeki tüm ışıkları açar
YENGEÇ
ASLAN
BAŞAK
KOÇ

Yataktan çıkmaz, ve uyumayı bekler
AKREP
OĞLAK
BALIK
BOĞA

💫BURÇLARIN RÜYALARI:

°Koç burçları Uyku ve Rüya

Koç burçlarının rüyaları çoğu zaman sakin geçer  ve rüyaları genellikle özgürlük ve bağımsızlık gereksinimlerinin  yanında başarılı ve sürekliliği olan kariyer istemlerinin bir yansıması olarak ortaya çıkar.

°Boğa burçları Uyku ve Rüya

Boğa burçları genellikle rahat uyuyamazlar.  Gördükleri rüyalar maddi dünya  ve paraya ilişkindir. Gün içerisinde yaşanılan olaylar rüyada da onu rahat bırakmaz. Uyku onlar için en önemli şeylerden bir tanesidir. Boş zamanlarında uyumayı her zaman isterler. Bu nedenle bütün günü veya  geceyi uyuyarak geçirebilirler.

°İkizler burçları Uyku ve Rüya

İkizler burçları, burçlar arasında uykuyla ilişkisi en az olandır. Uykuya ihtiyaç duyacak olsa bile  uyanık geçirecekleri her an  onlar için çok değerli  ve önemlidir. Geceleri geç saatlere kadar ayaktadırlar. Bitirmeleri gereken her şeyi bitirene  kadar yatağa gitmemeleri  en temel özellikleridir. Sabahları erken kalkarlar. Genellikle rüyalarında bir şeyden sakınırken ya da kaçarken kendilerini görürler. Bu durum, bilinçaltında bulunan mesajları dinlemelerinin bir sonucu da olabilir.

°Yengeç burçları Uyku ve Rüya

Hisli ve duygusal karakterleri nedeniyle yengeç burçları uykuya çok düşkün insanlardır. Yengeçler genelde rüyalarında tanımadıkları bir mekanda dolaşır ya da bunun neresi olduğunu anlamaya çalışırlar. Bir sonraki gün de rüyalarını hatırlamakta zorlanırlar.  Bu yüzden uykularında rüya görmediklerini bile sanırlar.

°Aslan burçları Uyku ve Rüya

Lider özelliklerine sahip aslan burçları  rahat olmayan  uyku düzenine  sahiptir. Buna rağmen  rüyaları güzel ve değişiktir. Renkli yapıları uykularının da renkli olmasına yol açar . Rüyalarında, hiçbir zaman söylemeye cesaret edemedikleri şeyleri sayıklayabilirler. Bu sebepten  uykularına dikkat etmeleri  çok  önemlidir.

°Başak burçları Uyku ve Rüya

Gündelik yaşamlarında başak burcunda olan  insanlar sessiz  ve içe kapanık bir ruh halindedir. Çoğu zaman karanlık ya da gri  formda rüyalar görürler ve belli belirsiz görüntülerle uğraşıp dururlar. Genellikle de enerjik ve zinde bir şekilde uyanmakta zorlanırlar. Uyandıklarında gördükleri tatsız rüyaları hatırlarlar ve bu durum  onları rahatsız etmeye yeter.

°Terazi burçları Uyku ve Rüya

Terazi burçları doğaları gereği evrensel bir dengeye sırtlarını  dayadıklarından, bu denge çabalarının  karşılıksız sonuçlanması uykularına olumsuz yansıması olabilir. Fakat genelde, en huzurlu ve sakin uyku düzenine sahip olan burçlardan biridir terazi. Rüyalarına gün içerisinde yaşadıkları haksızlıkları taşıyabilirler. Bu durum onları zaman zaman huzursuz yapar.

°Akrep burçları Uyku ve Rüya

İhtiraslı ve yarışmacı doğaları, akrep burçlarının uykularının zor ve huzursuz geçmesine neden olur. Bu durum gördükleri rüyalar açısından da geçerlidir. Genelde  uykusunda  dönüp duran akrep burçları  hiç de sakin olmayan  bir uykuya sahiptir. Rüyalarında çoğu zaman  kıskançlık veya  şiddet gibi kötü duyguları yaşarlar.

°Yay burçları Uyku ve Rüya

Yay burçları  karakterleri gereği  uykucudur. Gece erken uyumayı  ve genellikle geç uyanmayı isterler. Rüyaları çoğu zaman  başlangıcı ve bitişi olan senaryolara benzer hikayeler  şeklindedir. Bu hikâyeler genellikle mutlu bir sonla biter. Bundan dolayı  diğer tüm burçlara göre en huzurlu  uykuya sahip ve en mutlu uyananlar yay burçlarıdır.

°Oğlak burçları Uyku ve Rüya

Oğlak burçları renkli  bir hayal gücüne sahiptir ve bu özellikleri onların  uykularının çok renkli  olmasını da sağlar. Rüyalarının çok derin olmasına rağmen, geceleri uykularında  birkaç kere  uyanmaları her zaman ihtimal dahilindedir.

°Kova burçları Uyku ve Rüya

Tüm burçlar arasında  en çok  uyuyan  burçlar kova burçlarıdır. Genellikle kovalar  rüyalarını  net  bir biçimde hatırlarlar. Rüyalarında birçok farklı karakter olabilir ve genellikle kendilerini değişik  ve karmakarışık durumlarda bulabilirler. Rüyaları sakin  olmakla birlikte, uykularında konuştukları bir gerçektir.

°Balık burçları Uyku ve Rüya

Balık burçları sakin fakat  hafif bir uykuya düzenine sahiptir. Çoğu zaman  rüyalarında en önemli figür akan sulardır. Ayrıca rüyalarında genellikle sanatçılar ve ünlü insanlar bulunur.  Çoğu zaman sevdikleri kişileri rüyalarında  görürler.

BURÇLARA SOR (ask the signs)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin