Felix (19) | Dean (20)
Zrzavý chlapec se právě ploužil po chodbách Torontské univerzity, přičemž musel (rád či nerad) naslouchat své blonďaté kamarádce, která mu zrovna popisovala včerejší díl seriálu.
Byla natolik zapálená do vyprávění, že si ani asi nevšimla, že ji zrzek neposlouchá. Ten přemýšlel nad tím, proč vůbec ráno vstával z postele a nedopřál si víc jak další dvě hodiny spánku."Felixi" luskla mu blondýnka před obličejem. "Ptala jsem se tě, jaký na to máš názor?" zopakovala, když Felix vypadal zmateně.
"Jo, jasně" pousmál se. "Stoprocentně umře" zabrblal zrzek, když vešel do třídy. Doufal (spíše se modlil), že jeho odpověď je správná, protože opravdu blondýnku úplně vypustil z hlavy.
"To jsem si mohla myslet" zabručela. "Ty mu nikdy nepřeješ dlouhý život! Pokud umře, přestanu se na to dívat!" rozhodila rukama. Felix se doslova doplížil ke svému místu, ale něco bylo jinak. Teda přesně řečeno, někdo tam byl navíc. "Andrewe, to je naše místo."
"Jo, já vím" ušklíbl se. "Pojď se mnou na rande, Lexi" zadíval se na blondýnku prosebně. Ta se jen uchechtla a zavrtěla hlavou.
"Ani ve snu. Teď jdi" odbila ho. Brunet se zvedl a svůj pohled zabodl do Felixe. Pousmál se a proklouzl kolem něho. Felix byl z něho v šoku jako vždycky. "Sedej a neslintej, vypadáš divně."
"Uhm, neměla by si být na něj tak zlá" poškrábal se na zátylku. "Přece nic špatného neudělal."
"Ach" protočila nad ním Lexi oči. "Proč mi prostě nepřiznáš, že si do něj zabouchnutej?" Lexi zvýšila hlas natolik, že se po nich pár spolužáků otočilo, ale nenechala se rozhodit.
"C-co? Já? To není pravda" podíval se na ní vyděšeně Felix a vytáhl si sešit na přednášku.
"Neměl si kluka, už tak sto let" usmála se Lexi. Felix by ji asi nejradši zabil (ale to by nesměl přijít profesor), a tak po ní hodil jen několik vražedných pohledů.
"Taky si nikoho neměla, už snad od druháku na střední, tak sklapni" sykl po ní Felix. "Klukům se vyhýbáš, jak satan kříži" mrkl na ní.
"To není pravda" otočila se na něj uražená Lexi. "Jenom víš, že mě teď kluci zrovna moc neberou" zamumlala a zadívala se někam za ně. Blondýnka si nikdy moc nechtěla přiznat, že je z větší části na holky, jak na kluky (i když ji kluci vůbec nikdy nezajímali).
"Jasně" uchechtl se Felix. On svou orientaci tolik neřešil, soudil lidi spíše podle povahy. Občas mu byla sympatičtější holka a občas zase kluk.
"Teď a tady nebudeme řešit moji orientaci, jasný? Jsem bisexuál stejně jako ty" probodla ho pohledem.
"A možná proto, jsou pro tebe kluci španělská vesnice" zazubil se zrzek. To asi neměl dělat, protože schytal (nemalou) ránu do břicha.
"Dneska si nějak ukecanej" usmála se blondýnka. Věděla moc dobře, že má Felix pravdu. "Za to se mnou dneska zkoukneš všechny díly Stmívání" Felix chtěl protestovat, že zbytečně ztratí jeden den života, ale tak nějak mu bylo už jasné, že proti ní nemá šanci, a tak si jen povzdechl. Blondýnka si pro sebe zatleskala.
Oba se překvapeně otočili na profesora, když řekl větu, která obsahovala tyto slova: Anglie a výměnný pobyt. Sice, už tak před týdnem slyšeli nějaké spekulace, ale nikdo si tím nebyl úplně jistý.
"Naše partnerská univerzita bude tak ochotná, že si třicet z vás vybere na posuzování nových univerzitních metod. Jména účastníků budou vyhlášena zítra" domluvil profesor a dál rozebíral dílo Tolstoje, Annu Kareninu.
"Za každou cenu se tam musím dostat!" řekla rozhodně Lexi a Felix se zákeřně ušklíbl.
"Myslím, že Green by si nechal říct, furt na tebe zírá" zazubil se. Lexi udělala takový pohled, že se Felix začal potichu smát. "Už mi nikdy netvrď, že si bisexuálka, protože po tomhle pohledu, už ti nevěřím ani slovo."
Lexi se nasupeně s tichými nadávkami otočila a pozbytek hodiny, už s ním nepromluvila. Felix si s potěšením užíval toho ticha, které mezi nimi panovalo a v klidu se mohl soustředit na přednášku. Občas si blondýnka nahlas odfrkla, ale Felix se nad tím jen uchechtl a nechal ji.
"Kdyby rozdávali cenu za nejhoršího nejlepšího kamaráda roku, tak jsi nominovanej alespoň tak tisíckrát a z toho by si to všechno ještě vyhrál!" řekla uraženě blondýna a prošla kolem něj.
"Ale snad si se nám neurazila, Alexis" zatrylkoval zrzek. Dívka se nasupeně otočila na patě a věnovala mu pohled profesionálního zabijáka. Felix se rozesmál na celé kolo, což blondýnku vytočilo ještě víc. Vypadala jako hellboy, který snědl minimálně deset chilli papriček.
"Jdi k čertu, Starku" pohodila vlasy a odkráčela pryč.
"Uvidíme se na obědě, Blakeová" zazubil se Felix.
//vítám Vás u své nové povídky, kterou už jsem jednou publikovala, ale nebyla si tím 100% jistá. Po nějaké době to přidávám znovu, tak doufám, že si to užijete plnými doušky, tak jako já. Za hlasy a komentáře budu ráda//
ČTEŠ
Milk Tea
Short Story"Občas byl jako mléko, které nalijete do čaje. Vše zesvětlil a změnil chuť. Od té doby jsem si, už nikdy nepřál čaj bez mléka. Čaj bez mléka je jako já bez něj." /Felix and Dean/ nejlepší umístění: 4. v kategorii LGBT (květen 2019)