Hayata verdiğiniz değer kadardır herşey. Bazı şeyler umut verirken, bazı şeylerde bir okadar acı veriyor insana. Mutlu olmaktan anladığınız nedir? kendinizi tatmin etmek mi? yoksa sadece güzel vakit geçirmek mi?
Aşk nerdedir? siz nerde ararsınız aşkı? tel tel olan saçlardımı, yoksa o mas mavi gözlerdemi yada genellikle tercih edilmeyen, korunmasız duygularla beslenmiş bi bedendemi?
İnsanlar neden hata yapar? çok gezmedikleri için mi? yoksa çok okumadıkları içinmi? bence yaşayamadıkları için. İnsanların kaç yüzü vardır, insanların bem beyaz çarşaflara sarıp rafa kaldırdığı kaç edet duygusu var kalbinin derinliklerinde? Etrafındaki insanlar yaralarını fark etmesin diye kaç kat mesafe koyar insan? Zayıf yönlerini neyle doldurur insanlar eksikliği hissedilmesin diye egoylamı yoksa kuş kondurmazlıklamı. Neden kaybettiğini kabullenmez insan? yanılmak istemediği içinmi, yoksa kendini tatmin etmek içinmi? İnsanlar neden duygularına önem vermez? neden herkes iş ve para için çabalar, bu insanlara ne katıyor? şan, şöhret herşeyden değerlimidir mesela? sevgiden, aşktan peki mutluluktan, sıcak bir gülümsemeden? Parayla karşılıksız bir duygu satın alabilirmisiniz kardeşlik gibi aşk gibi.
İnsanlar kaybolduğu hayatta boğulacak gibi hissediyorum. kazandığı parayla ve kaybettiği duygularla, kaybettiği yüzüyle.