Capitolul 4: Spiderman o Spiderman

18 0 0
                                    

Cand Nicki si Toni au dat buzna in apartamentul ei, Havana era in dus. Tocmai ce venise de la munca si era gata sa se prabuseasca in pat si poate sa se uite la un film alaturi de Colin.

Dar cele doua aveau alte planuri. Au luat-o practic pe sus din dus si au imbracat-o pentru a merge toate trei la petrecere.

Daca acum cateva zile i se parea o idee buna, acum i se parea ca e oribila. Maine trebuie sa ajunga devreme la seminare apoi la cafenea, daca era mahmura nu prea o sa  straluceasca de dimineata.

Iar pe langa asta, Colin a umblat toata ziua prin oras facand Doamne stie ce, iar Havana voia sa vorbeasca cu el.

Dar cele doua erau de neclintit.

- Nu cred ca ar fi o idee buna, Colin are nevoie de mine.

- Ba nu, nu am! Am planuri!

Colin apare in camera, imbracat deja pentru a pleca in oras.

- Unde pleci? Am crezut ca o sa ne uitam amandoi la un film! Havana le da la o parte pe Nicki si Toni.

Colin are aceeasi aura de agitatie pe care o are in mod normal. E ca un uragan pe picioare, mereu a fost. Simpla lui prezenta emana energie.

- A aparut un film nou cu Spiderman! Nu pot sa nu ma duc, mai ales cand m-au chemat prietenii.

Colin iubeste supereroii, in special Spiderman. A batut-o pe Havana la cap de cand a aparut trailerul de la film. Se pare ca se va duce fara ea.

- Te sun cand se termina!

N-a mai asteptat ca Havana sa-i raspunda, a alergat pana in camera lui din care si-a luat o geaca de piele si a fugit afara pe hol.

- Copilul asta e uimitor!

Nicki chicoteste si-si pune mana pe umarul ei.

- E un pic mai impulsiv, da-i pace.

- E nesabuit, asta e! se rasteste, dar isi vine in fire. Pot sa pun pariu ca si-a uitat telefonul acasa, cateodata e atat de neatent, e de parca nici nu ma aude cand vorbesc cu el.

Toni se tranteste pe patul Havanei, sunetul o face sa tresare.

- Priveste partea buna, acum ai seara libera.

Havana ofteaza si se indreapta spre dulapul ei aproape taras. Nu avea chef sa iasa in oras, dar nici singura nu putea sa stea.

- Ok, hai sa vedem cu ce ma imbrac.

                              ☆☆☆

   Muzica rasuna asurzitor, o facea pe Havana sa isi astupe urechile cu mainile. Se simtea ciudat de nelinistita, muzica parca ii zguduia oasele.

Nicki si Toni par ca nu au nici o problema.

- Ma duc sa iau cateva pahare, stati aici! Nicki tipa pentru a acoperii muzica.

Havana si Toni aproba din cap.

Erau zeci daca nu chiar sute de oameni in casa ba chiar si in gradina. Totul era acoperit cu zapada, dar se poate vedea urme de iarba inghetata in locurile in care au luat zapada cu lopata si au aruncat-o in piscina goala.

In gaura din pamant, care deja era facuta partie se dadeau cate zece persoane de odata. Cativa au sanii, altii au placi, insa unii au luat piticii de gradina si ii folosesc drept sanie.

Era o harmalaie de nedescris, iar la gandul ca zapada o sa i se strecoara pe sub geaca apoi pe piele, un fior de gheata i-a trecut prin tot corpul Havanei.

- Par sa se distreze, Toni remarca.

Un baiat, ce pare cu putin mai mare decat ele, se ridica de pe marginea piscinei si se impleticeste pana ajunge langa o fata trantita pe o canapea adusa afara.

Totul despre Cartierul de SudUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum