5.I warned you!

383 36 0
                                    

**Pohled Kelsey**

Když odešel znovu jsem se snažila uvolnit ruce z popruhů. Při každém pohybu pravou rukou jsem sykla. Cítila jsem tekoucí i zasychající krev a strašně to štípalo. Pomalu mi docházelo, co ta kovová věc byla. Žiletka. Vzdávala jsem to. Zavřela jsem oči a snažila se něco vymyslet. Jenže jsem byla moc vyděšená a ochromená bolestí. Kam jsem se to dostala. Neměla jsem se do toho plést!

**Pohled Niall**

Vylezl jsem ze sklepa a šel tam, kam šla ona. Dával jsem si pozor na kamery. Popošel jsem k nejbližšímu oknu a nakouknul. Přes tmavá okna sice nešlo téměř nic vidět pořádně, až na obrysy. Hned mi bylo jasný, kdo tam je s ní. Payne. Byl to jeden z těch horších "doktorů"! Když něco chtěl vědět, tak se to za jakoukoliv cenu dozvěděl. Musím jí pomoct. Vzal jsem kámen, který ležel nedaleko a šel. Pootevřel jsem dvířka od sklepa. Ty kreténi je nezavírají. Vlezl jsem a zavřel za sebou. Byl tam hrozný puch. Byla tam cítit krev, spálená kůže a bůh ví co ještě. Prošel jsem až ke dveřím co vedli nahoru. Vyšel jsem schody, otevřel dveře a ocitl se v chodbě. V tuhle dobu tu nikdo nebývá až na něho. Na chodbě byla jen jedna kamera a té jsem se šikovně vyhnul. Otevřel jsem dveře místnosti, kde se nacházela ona. Vzala jsem cihlu a hodil ji po kameře dřív, než začnula snímat prostor u dveří. Ona sebou vyděšeně trhla.

**Pohled Kelsey**

Otevřela jsem oči a koukla se na vetřelce. Hned mi došlo, kdo to je. Jde snad dodělat to, co ten předním začal. Dala jsem se do breku. Slzy stékaly po mých tvářích, přes krk až do výstřihu. On se ke mně naklonil.

" Řekl jsem ti, že máš zmizet. Měla si mě poslechnout. Pak by se to nestalo!" nevím, jestli to řekl vystrašeně nebo naštvaně. Hned potom mi začal sundávat popruhy. Promnula jsem si levé zápěstí, ale když jsem se dostala k pravému, zhrozila jsem se. Měla jsem tam hluboké řezné rány, čekala jsem menší a né takové. Pokusila jsem se postavit, ale moje nohy mě zradila a já se poroučela na zem.

** Pohled Nialla**

Vzal jsem ji do náruče a snažil se co nejrychleji zmizet. Prošel jsem stejnou cestou jako předtím. Ona mezi tím usnula. Donesl jsem ji až ke mě do "pokoje". Položil jsem ji na postel a šel najít lékárničku. Došel jsem zpět do pokoje, vysvlíknul si mikinu a sednul si k ní. Vzal jsem si její ruku a položil si ji na klín. Nastříkal jsem nejdřív dezinfekci a pak ruku obmotal obvazem. Odnesl jsem lékárničku a šel pro deku. Přikryl jsem ji. Byla tak krásná, taková jiná a strašně mi někoho připomínala. Ale koho?

Qs

Já vím, že oproti minula je to kratší ale můj mozek je asi mimo nebo co. Chtěla jsem poděkovat za minulé komentáře :* a těmto lidem to chci věnovat. Chtěla jsem vás poprosit o názor, abych věděla co mám vylepšit atd. Jo a mám novou povídku s názvem Problem tak jestli by jste koukli. Moc děkuju :* Za chyby se opět omlouvám, asi se budu omlouvat pořád ale všechny díly budu znovu kontrolovat o víkendu :D

MadHouse ( Niall Horan CZ )Kde žijí příběhy. Začni objevovat