Szokásos reggel, egy számomra nem szokásos délutánnal. Nem akarok a részletekre kitérni, így belevágok a közepébe.
Délután tesi óráról jöttünk vissza, az alagsori öltőzőkbe. A többség fennmaradt még a tesiteremben, így csak Dominik, Erik, Beni és én.
Bementünk az öltözőbe, (egy öltözőnk van a fiúkkal) (úgy van az öltöző, hogy két helyiség, mert vannak nyitott zuhanyzók, meg maga az öltözőrész) és nekiálltunk átöltözni.
- Noémi ugye vágod, hogy egyedül vagy 3 fiúval? - néz huncutul.
- Na ki kezdi? 5 percenként cserélünk. - mondja Erik.
- Stipp stopp! - pattan fel egyből Benedek, és odajön hozzám. Felnézek rá, arra az önelégült vigyorára.
- Elhitted. - mondtam.
- Akkor én jövök! - jön oda Dominik és a kezemnél fogva elránt.
- Még nem végeztem! - Beni megfogja a másik kezem megpörget, hogy a háttal álljak neki, és magához húz. Kezével szorosan átölelt és hátrálni kezdett a zuhanyzós helyiségbe. Végül az ajtóban megáll.
- Engedj. - próbáltam kiszabadulni, de nem engedett.
- Nemnem. - suttogta a fülembe.
- Beni! - visítottam. Megfogtam a karját és próbáltam leszedni magamről. Be volt feszülve így végigtapinthattam izmos karját. Istenem...
- Hang vagy megbaszni. - röhög Dominik. Ledermedtem, amit Beni egyből észrevett, mert elkezdte simogatni a karom.
- Nem, nem vagyok. - suttogta, majd ismét hátrálni kezdett. Próbáltam kiszabadulni, de erősebben szorított.
- Beni eressz már! - visítottam. Tényleg meg voltam ijedve. Bennt a falnak dőlt, és magához szorított.
- Hé... nyugi. Nem csinálok semmit. - mondta egészen halkan.
- Most ez mire jó? - kérdezem. Hirtelen megfordít, és a falnak nyom.
- Mire nem? - egészen közel áll hozzám, érzem hogy az ágyéka nekem nyomódik.
Kezemet a hasára teszem és belemarkolok a pólójába. Belenézek kék szemébe, mire közelebb hajol.
- Shh. - suttogja, aztán megcsókol. Erősen. Keze lecsúszik a derekamra, és félig felhúzza a pólómat. Levegőt is elfelejtek venni, mert mikor hirtelen elszakad tőlem, levegőért kapkodok.
- Menj már innen. - mondja. Viszont nem nekem. Csak ekkor veszem észre, hogy Erik ott áll az ajtóban.
- Hmm...ennyire bevállalós? - néz rám vigyorogva.
Még mindig alig kapok levegőt. Beni nem húzódik el tőlem, inkább szorosabban fog. Valószínűleg érzi, hogy alig állok a lábamon.
- Neked nem. - válaszolja.
- Jönnek a többiek. - mondja Dominik. Beni visszafordul hozzám és a nyakamba puszil, majd a fülembe suttogja:
- Erről senkinek egy szót sem! Érted?
Bólintok, mire elhúzódik és visszamegy az öltözőbe. Követem és leülök a padra.
Először Zoe lép be, és kérdőn néz rám. Baszki. Elfelejtettem, hogy Zoe megkért, hogy derítsem ki, hogy Beni mit gondol róla. Ehelyett én... JÉZUSOM. Ehelyett én itt CSÓKOLÓZOM VELE!
Gyorsan mindenki átöltözött és mentünk haza, ugyanis ez volt az utolsó óránk.
Mikor hazaértem Zoe egyből írt.Zoe: *Na??*
Én: *Nem beszéltünk. Nem akart.*Hazudok a legjobb barátnőmnek. Eddig még sosem hazudtam neki.
Zoe: *😌😕😕Istenem... Ma hozzám sem szólt... *
Felugrott egy másik chat-fel. Beni is rámírt.
Beni: *Ha gondolod befejezhetjük amit elkedtünk...😏*
Én: *El sem kellett volna kezdeni😭😭 Zoe meg fogja tudni*
Beni: *Nem fogja. Ez a kettőnk titka. Dominikékat meg megverem ha egy szót is szólnak.❤*
Én: *Nemtudom...😭*
Beni: *Akkor gyorsan találd ki, mert itt állok az ajtóban😂*
Én: *MII?? honnan tudod h hol lakom??😰😡*
Benedek: *Kutakodtam. De most beengedsz vagy nem?😂 *
Én: *Te hülye vagy!*Az ajtó felé tartva ismét megrezzent a telóm.
Zoe: *Mi van ha már van barátnője??😥😥*
Én: *Egészen biztos, hogy nincs*Kinyitom az ajtót. Beni tényleg ott áll.
- Szia - mosolyog.
- Szia - mondom alig hallhatóan. - Gyere. - azzal elállok az útból. Viszont ahelyett, hogy elment volna mellettem, egyenesen nekem esett és megcsókolt. A falnak szorított, lábával belökte az ajtót, végül pedig felkapott és úgy csókolt tovább.
- Várj... - suttogtam két csók között.
- Nem. - közölte és folytatta.
- De! Hallod! - eltaszítottam magamtól, mire lerakott.
- Mi a baj? - kérdezi. Két kezével megtámaszkodik a két oldalamon így nincs menekvés.
- Nem csinálhatjuk ezt. - remegett a lábam, így muszáj volt a pólójába kapaszkodnom.
- Dehogynem... - ismét közelebb hajol.
- Neeem. Zoe-t ne felejtsd el! - mondom.
- Leszarom... - már csak suttog. A számra koncentrál, szerintem azt sem tudja miről beszélek.
- De szeret téged! - megfogom az állát, hogy a szemembe nézzen.
- De én meg Téged szeretlek. - közli. Hirtelen feltámadt bennem egy érzés... azt súgta, szarjak le mindent, és most az egyszer élvezzek valamit. Végülis csak egy éjszaka...
- Én is csak Téged szeretlek. - mondom ki. Beni először a szemembe néz, aztán mosolyrahúzza a száját.
- Reméltem is... - mondja, majd a számra tapasztja az ajkát és ismét felkap. A hálószoba felé visz, amit fogalmam sincs honnan tud, hogy hol van, de végül ledob az ágyra, és fölém tornyosul. Először végigcsókol a nyakamon, aztán egyre lejjebb. A pólóm még mindig rajtam van, viszont elfelejtettem, hogy nincs rajtam melltartó. Ez Benit láthatóan nem izgatta, így könnyebben fért hozzá nyelvével a mellbimbómhoz. Először csak nyalogatta, aztán már szívta, harapta. Volt benne valami beteges élvezet az az igazság. Éreztem ahogy egyik kezével a nadrágomhoz nyúl és elkezdi lehúzni. Láthatóan nem volt ideges, nem úgy mint én.
Végül mikor lekerült rólam a nadrág és a tangám is, úgy éreztem most én jövök. Lenyúltam a nadrágjához és kigomboltam. Eközben ő levette a pólóját, felfedve izmos hasát.
- Ülj fel. - mondja, mire engedelmeskedek. Leveszi rólam a pólót, így immár teljesen pucéran lát, és visszadönt az ágyra. Egy puszit ad a hasamra, majd elkezd lejjebb menni, míg végül a nőiességemhez nem ér. Ekkor egy határozott mozdulattal belenyal. Összerándulok, és elkezdem szaporábban venni a levegőt. Gyorsan játszik a nyelvével, és ha ez még nem lenne elég, hirtelen egyszerre 2 ujját is belémnyomja. Abbahagyja a nyalást, hátrahúzódik, és a két bennem lévő ujját elkezdi mozgatni. Először lassan, minden mozdulatra figyelve, később viszont nagyon gyorsan. Látja rajtam, hogy mindjárt elélvezek, ugyanis abbahagyja.
- Nem így. - suttogja majd lemászik az ágyról. Benyúl a nadrágzsebébe, előhúz egy óvszert, majd leveszi a gatyáját, illetve a boxerét és felhelyezi a farkára.
Visszamászik rám, egyik kezével a fejem fölé szorítja az én kezeimet miközben a másikkal lenyúl a farkához és a bejáratomhoz illeszti, majd megáll.
- Nem szeretném elrontani a pillanatot... de Gergővel lefeküdtetek? Vagy inkább úgy kérdezem... valakivel voltál már? - kérdezi.
- Gergővel elkezdtük, de inkább csak a kiváncsiság vezetett. Nem baszott meg. Csak kipróbáltuk egyszer hogy milyen. Összesen egyszer dugta belém. Nem engedtem volna, hogy megbasszon. - válaszolom.
- És most? - suttogja.
- Csak csináld. - magamra húzom és megcsókolom.
- Viszont... - elszakadok tőle. - Tudom, hogy ilyenkor ez nagy kérés... de óvatosan. - mondom félve.
- Megígérem. Szólj ha valami nem jó. Nem vagyok gondolat olvasó, így muszáj szólnod ha nagyon rossz. Érted? - kérdezi.
Bólintok. Ekkor ismét lenyúl a farkához, és lassan kicsit belémhatol. Csak egy kis nyilalást érzek, mert egyből kihúzza. Aztán újból. Az örökkévalóságig csinálja, egyre beljebb és beljebb hatolva. Egyre kellemesebb. Mégegyszer kihúzza, végül egy határozott gyors mozdulattal tövig nyomja. Belenyögök a nyakába.
- Megvagy? - kérdezi. Lihegve nézek rá és bólintok.
- Most viszont... ne fogd vissza magad... - mondom. Még mindig lefogja a kezem, ami ilyenkor jobb is.
Érzem, ahogy kihúzódik belőlem, aztán már vissza is furakodik. Ezt ismétli egy darabig, aztán egyre gyorsabban és gyorsabban. Már értem miért szexfüggő mindenki.
Sokszor elmentem mialatt baszott. Végül mindketten elélveztünk.
- Mindjárt jövök. - mondja. Kihúzódik belőlem majd kimegy a szobából.
Amikor visszajön már nincs rajra a koton.
- Lefüdünk? - kérdezem. Erőm sincs megmozdulni, viszont szeretném lemosni magamról a "dolgokat".
- Gyere. - odalép az ágyhoz és kézen ragad.A fürdőben teleengedtem a kádat vízzel, majd hagytam hogy előbb Beni belemásszon.
- Gyere. - mosolyog. A lábai között helyezkedek el, hátamat meleg melkasának támasztom.
A nyakamba fúrja az arcát.
- Ha esetleg tudni akarod... ma volt életem legjobb napja. - egy puszit nyom a nyakamra és felemeli a fejét.
- Most még ezt hiába mondod. Nem tudok gondolkodni. - mosolygok.
- Akkor jobb hamar lefekszünk.
- Ittmaradsz velem? - kérdezem.
- Ha nincs ellenedre. - válaszolja.
- Egyáltalán. - megfogom a kezét és rákulcsolom az ujjaim.
- Reméltem, hogy ezt mondod.