Коли Мерилія заспокоїсась поруч із нею сиділа Лілі з розпухшим обличчям.
М:—Що сталось???
Лі:— Ти, що не пам'ятаєш???Ти перемогла всіх монстрів навіть оком не змигнувши!!!
М:——Я пам'ятаю лише те, що скрізь були монстри.
Лі:— Хіба ти не пам'ятаєш як ти..- та договорити їй не дав Аюс показюючи пальцем біля вуст, щоб та нічого не говорила.
М:—Я чомусь не розумію. Чому ти замовкла?
А:—Я пізніше тобі розповім, а зараз тобі потрібно відпочити, ти напевно втомилась - після цих слів Аюс поклав руку на лоб Мерилії і вона миттю заснілаЛі:—Чому ти їй не розповів, що з нею сталось? - запитала Лілі Айуса
А:— Поки що зарано їй розповідати і те якою я її знайшов в її 16 років.«Flashback»
Коли Аюс знайшов Мерилію їй було років 16 вона була одягнена в пошматований одяг, а навколо неї росли вогняні квіти, та зазвичай вони такі
https://pin.it/y6wdw6fuwni3li
але не прості, вони переливалися від чорного до фіолетового, а роса на них виглядала немов зірки. Він не міг пройти повз неї. І як тільки потянув руку, щоб розбудити її, навколо неї з'явилася вода створивши бар'єр та поморщившись дівчина прокинулась .Аюс взяв Мерилію на руки і відніс її до свого житла.
«EndFlashback»А:—Лілі, я хочу тебе дещо запитати.
Лі:—Що саме?
А:—В тебе є хтось хто про тебе піклується?
Лі:— Нажаль ні. Мені доводилось працювати офіціанткою, щоб було на що жити.
А:—Зрозуміло...
Лі:—У мене є одне питання.
А:—Яке?
Лі:—А... можна я приєднаюся до вашої сім'ї?
А:—Авжеж!Мерилія буде дуже рада!
Лі:—Справді!?
А:—Так. Може поки вона відпочиває поп'ємо чаю?
Лі:—Я не проти, заодно розповіси побільше про Мерилію.4 hour's later
...А:—Доречі про тренування... Завтра щомісячні змагання між мною і Мерилією.
Лі:— А навіщо вони?
А:—Під час цих змагань я можу перевірити чи зросла її сила, спритність і швидкісь.
М:—Аюс, ти де? Я вже прокинулася...-сонним голосом відповіла дівчина, що щойно встола з ліжка.
А:—Як спалося? Гадаю ти готова до завтрашнього змагання?
М:—Що? Щоооо? Ні, ні, ні, ні,!!!
А:—Так, так, так!! - з хитрою усмішкою на обличчі сказав Айус.
М:—Ти як завжди переможеш мене і до наступних змагань будеш забороняти мені сидити в інтернеті(хоть вони і живуть у час боротьби з монстами, але все, що є в нас є і вних навіть електроніка ще краща)- надувши губи сказала Мерилія.
А:—А що поробиш коли ти не приділяєш часу для самовдосконалення і читання старовинних книг про магію, а сидиш і пишиш свої безглузді історії!!!
М:—Вони не безлгузді,а цікаві! І якщо ти їх ще не читав це ще не означає, що вони бузглузді!!!
М:—Я доведу тобі,що завтра я тебе переможу і навіть не візьму в руки смартдроїда!
А:—Ну-ну, а давай укладемо парі , що якщо я виграю ти тиждень будеш вивчати стару магію, але якщо ти виграєш я тиждень не буду примушувати тебе вчитися.
М:—Я згодна.
А:—Я так і знав,що ти не погодишся. ЧЕКАЙ ЩО???
М:—Я згодна з цими умовами. - з ком'яним виразом обличчям сказала Мерилія.
А:—Гаразд - він взяв Мерилію за руку і звернувся до Лілі - Лілі, перебий тим самим ми покажимо, що домовились.
Лілі перебила їм руки і парі було офіційно розпочато.
Після того дівчата пішли в кімнату до Мерилії - готуватися(фото кімнати знизу), а Аюс пішов готувати вечерю.
А:—Їй ніколи мене не перемогти - з усмішкой на обличчі сказав бог тварин(як же він помиляється)«тим часом у кімнаті Мерилії»
Лі:—Як ти читаєш ці книги!? Вони на незрозумілі і не на жодній існуючій мові?!
М:—Ти що, хіба?? А я розумію. Ось тут наприклад написано як відкривати 2-ге джерело сили.
Лі:—ЯК?!ТИ?! ЙОГО?!РОЗУМІЄШ?!
С:—Сама не знаю, просто читаю...
Лі:—Гаразд, проїхали, чим я можу тобі допомогти
М:—Відкри диван і дай мені якісь з тих книг.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дочка Дракона
FantasiaМерилія Кутсберг -17-річна дівчина- герой. Щодня вона спускається в підземелля і бореться з монстрами, таких як вона називають «діти богів». Колись давно боги спустились на землю, щоб наділити людей силою - боротися з монстрами. Її сім'я бог тварин...