Kaktüsüm: günaydın çakma playerPoyraz: Saat daha 7 ve bugün cumartesi. Bi insanın bu saatte uyanması için insan olmaması başka birini uyandırması içinde yürek yemesi gerek.
Kaktüsüm : Belki de yemişimdir yiğidim.
Kaktüsüm : Hadiii hazırlan.
Poyraz: Telefonu daha zeki birine verebilir misin ?
Kaktüsüm : Bir dakika abim odasında olacak.
Kaktüsüm : Hazırlansana hadii antrenmanın var bugün seni kaldırmak için alarm kurdum.
Poyraz : Lan program değişti daha ben gidip bakmadım cidden sen gizli sapık falan mısın ?
Kaktüsüm : Ona gizli aşık ya da anonim diyelim biz.
Poyraz : peki anonim tamam troll değilsin ama bu oyunu sürdürmeye devam edecek misin ?
Kaktüsüm: Evet . Kahvaltı yapma vaktin
Başka bir şey yazmadan hazırlandım ve dışarı çıktım, anonim en son mesajlarında yazınca ciddiye almamıştım ama kapıyı atıştırmalık bir şeyler bırakmıştı. Etrafa baktığımda yetişemeyeceğim uzaklıkta siyah kapüşonlu biri koşuyordu.
Kaktüsüm: Şimdilik bunla idare et aslanım daha sonra karşılıklı lahmacun da yeriz.
*****
Beklerken canım sıkılmıştı. Antrenman yapacakları yere ondan önce gelmiştim. İlk olarak yolda adını değiştirdim. Daha sonra mesaj atmaya başladım.
Kaktüsüm: Lan afiyet olsun notumu aldın mı?
My husband : Aldım anonim sağol
Kaktüsüm : Aa anonim falan ne ayak sen bana mı yürüyorsun ?
Poyraz: Hayır ne alaka
Kaktüs : hayır şu anda bana yürüyorsun
Poyraz'ı işletmek kolaydı. Söylemek istediğim şey bana yani buraya yürümesiydi. Buraya gelmesiydi. Aklıma gelen saçma şeyle tekrar güldüm.
Kaktüsüm : Neyse senden iyi bi performans bekliyorum seni izlemeye geleceğim.
My husband: Yani kim olduğunu bana açıklayacak mısın?
Kaktüsüm: Daha zamanı gelmedi ama bir gün açıklayacağım.
Kaktüsüm: Hopp direğe dikkat.
Acı bir şekilde direğe kafa attı. Daha sonra da mesajlara baktı.
My husband : Bunu söylemek için biraz geç kaldın galiba.
Kaktüsüm: Bu halde gidebilecek misin , istersen gitme.
My husband : Bi şey olmaz bana. Olursa da görürsun zaten beni.
Bu bölüm biraz kısa oldu galiba chsjcjsjs