Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz❤Multideki şarkı❤
Maç bitiminde çok
yorulmuştu.Hemen üzerindeki giysilerden kurtulup rahatlamak istiyordu.Okul içinde yapılan önemli bir maçtı.Yapılan basket maçına göre takımda değişiklikler yapılacaktı.Öğrencilerin izlemesi için yapılan tribüne baktı.Telefonunu aceleyle buraya bir yere bırakmıştı.
Saate bakmak için telefonunu aldığında gelen mesajı gördü.Bir dakika önce gelmişti mesaj.Bilinmeyen numara: Güzel maçtı, iyi iş çıkardın!!
Poyraz: Tanışıyor muyuz?
Bilinmeyen numara: Belki
Mesaj beklediğinden hızlı gelmişti.Spor salonunu boşaltan öğrencilere baktı.Nerdeyse herkesin elinde telefon vardı.Bu yolla tahmin etmesi zaten imkansız değil miydi?
Gelen mesaja cevap vermeyerek üzerini değiştirdi.Bu tarz mesajları çok ciddiye almazdı.Yine bizimkilerin bir şakası herhalde diye geçirdi içinden. Bugün çok yorulmuştu.Tekrar derse girecek durumda değildi. Kalan üç derse girmemeye karar verdi.
*****
Bilinmeyen numara: Neden derse gelmedin? Maçta sakatlandın da ben mi fark etmedim acaba?Bilinmeyen numara: ama bu imkansız benim seni farketmeme ihtimalim senin beni fark etme ihtimalin kadar olanaksız değil.
Gelen mesajları görmezden gelmeye karar verdi.Gerçekten çok yorgundu ve işsiz birileri yüzünden dinlenemiyordu.
Tekrar bir mesaj gelmişti.
Bilinmeyen numara: görüldü sensin. Hep böylesin işte. İnsanları asla umursamıyorsun.
Bilinmeyen numara: Poyraz senden nefret ediyorum.
Bilinmeyen numara: Söylemesem içimde kalacaktı.
Bilinmeyen numara: Senden açmayı bir türlü başaramadığım en sonunda açma halkasını yanlışlıkla kopardığım kolam gibi nefret ediyorum.
Bilinmeyen numara: Senden izlediğim dizilerde, yaşayıp üzüldüğüm ikinci erkek sendromu kadar nefret ediyorum.
Bilinmeyen numara: Senden karın hemen ardından yağıp karların birikmesini engelleyen yağmur kadar nefret ediyorum.
Bilinmeyen numara:Senden sana aşık olduğum için kendimden nefret ettiğim kadar nefret ediyorum.
Gelen mesajların bir kısmını bile okumak onda şok etkisi yaratmıştı.Okulda tanındığı için peşinde olan kızlardan farklı olarak birinin ona aşık olduğunu öğrenmesi bu zor zamanında sanki ona iyi gelmişti ya da sadece merak etmişti.Ne düşüneceğini ne mesaj yazacağını asla bilemiyordu.Mesajları tekrar okudu çevresinde bunları yazabilecek bir kız var mıydı? Olduğunu düşünmüyordu ama kendi okulunda daha önce fark etmediği bir çok kız olduğunu düşündü.Evet cevap yazacaktı.
Poyraz: Benden nefret etmene sebep olacak ne yapmış olabilirim bilmiyorum ama gerçekten bana yazmayı bırak.
Bilinmeyen numara: Senin de bütün bu kaba davranışlarını bırakman gerek.Hep böyle olmak zorunda değilsin .
Diğer kızlar gibi atılan mesaja karşılık,yarım saat bekleme gibi bir huyu yoktu.Bu durumda düşündüğü aptalca fikri aklından atmak ister gibi başını iki yana salladı.
Poyraz: Beni tanıyormuş gibi konuşmayı kes artık.
Bilinmeyen numara: Buna cevap vermeyeceğim sadece galerindeki son fotoğrafa bak.
Poyraz: Ne fotoğrafı?!
Bilinmeyen numara: Bak işte
Mesajlar bölümünden çıkıp fotoğraflarına baktı.Onun arkadan gelen alkış sesleri eşliğinde tam basket atarken çekilmiş bir videosu vardı.