Aya M. Angel 1

55 0 0
                                    

'Aya schiet op we hebben nu rekenen en je weet hoe mijn Yvonne kan zijn als we te laat komen' ik weet dondersgoed hoe rekendocent kan zijn als we te laat komen. Ik liep snel, bijna rennend naar het lokaal toe. 'Pff! Net op tijd gehaald' zei ik opgelucht en zocht snel een plekje uit. 'Oké klas ik wil heel graag dat jullie deze les aandachtig gaan luisteren omdat overmorgen al de toets is van hoofdstuk 7. 'Ach ik haal toch een goed cijfer' zei ik met volle vertrouwen aan mijn vriendinnen. 'Ik denk dat ik dit keer een voldoende ga halen, z'n moeilijke hoofdstuk is het niet.' zei Lizzy die voor me zit. Na zo 10 minuten begon ik me te vervelen. Er is niks boeiend aan de les, 'ik verveel me' zei ik hard op. 'Ja dat kunnen we zien, je zit helemaal onderuit gezakt en je hoofd ligt bijna niet op de tafel.' zei Sally. Onopgemerkt ga ik mijn IPhone uit mijn jaszak en ga op Twitter. @AyaMAngel: I'm bored D:

@L.L.L.Styles: @AyaMAngel Yes we can see that

Ik grinnik zachtjes als ik zie dat Lizzy ook stiekem op Twitter zit. Lizzy en ik sturen wat tweets naar elkaar toe terwijl ze voor zit. 'Aya! Wil je de mediaan uitrekenen van opdracht 48.' Geschrokken ga ik weer recht zitten. Gelukkig weet ik wel hoe je dat moet uitrekenen. Ik schraap mijn keel 'Dat is makkelijk. De middelste getallen zijn 5 en 6. Daartussen moet de Mediaan zitten. 5+6= 11:2= 5.5 en dat is de Mediaan.' 'Goed zo Aya.' Zei Yvonne met haar heksen stem ja ze heeft zo k*t irritante stem. Als ze niet meer kijkt pak ik mijn mobiel er weer bij en ga verder op Twitter. Ik zie een random iemand een foto tweeten van One Direction. Ohja One Direction ik heb hun Twitter nog niet gecheckt, ga ik even snel doen. Eerst ga ik als gewoonlijk met Zayn beginnen want ja he's my favorite. Na dat ik iedereen zijn tweets heb bekeken, wat geretweet en wat beantwoord ga ik op de officiële One Direction twitter kijken. Ik klik op de meest recente tweet "The Big Game" 'The price is something you will NEVER forget.' https://www.thebiggame.com lees ik. Het valt me op dat er een link bij staat ik klink erop en mijn hart stond even stil.

'Dear to my loveliest sweetest, cutest and most handsome (sexy) Directioners,

I have a very special surprise for you.

We will start a new contest...

We don't tell you everything about it but you will not regret.

Be creative, think of something nice so that you can have our attention

and maybe you're the one of the 50 Directioners that goes to London.

(Only 18+ Directioners all over the world can participate.)

Lot of kisses,

One Direction

Zijn ze serieus? Nee toch? Ik lees voor de tweede keer nog een keertje door

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zijn ze serieus? Nee toch? Ik lees voor de tweede keer nog een keertje door. OMG! Dit is mijn kans om ze misschien te kunnen ontmoeten. Ik staarde de tweet lang aan en dat viel Sally die naast me zit ook op. 'Wat is er Aya?' Vraagt ze bezorgt en tikt me aan. Zonder dat ik het door had schreeuwde ik van vreugde. Iedereen in het lokaal inclusief ik zelf schrok ervan. 'Mevrouw Angel! Ik wil je per direct zien melden bij de teamleider!' Schreeuwde Yvonne met haar irritante heksen stem. Zuchtend pak ik mijn spullen in en loop ik het klaslokaal uit. Eenmaal uit het lokaal doe ik een klein vreugdedansje en loop braaf naar de teamkamer om een verwijder brief op te halen..

The Big Game - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu