Chapter 1

4.6K 258 0
                                    

Chlapec s čiernymi vlasmi nastúpil do auta a sadol si na zadné sedadlo.

Tašku hodil vedľa seba a založil si ruky na hrudi.

Nechápal, prečo sa musí sťahovať, opäť ďalšia škola, z ktorej ho vyhodia a on pôjde na ďalšiu a ďalšiu, je to ako kolobeh alebo kruh, z ktorého sa nemožno dostať, ať sa snažíte ako len chcete.

,, Máš všetko, zlatko? " Opýtala sa ho jeho mama medovým hláskom, keď aj ona stúpila do BMW-čka čiernej farby so stiebornou metalízou.

Jeho mama bola asi jediný človek, ktorý mal čiernovlasého chlapca naozaj rád, ale nie len preto, že to bol jej syn, ale hlavne kvôli tomu, že vedela, čím si prešiel.

Mladší len prekrútil oči a urazene mľaskol.

Svojej mame však neodpovedal, praveže sa tváril, že nič nepočul.

Z tašky vytiahol slúchadlá a zapojil ich do mobilu.

Oba konce si strčil do uší, viac sa zachumlal do svojho čierneho kabátu a na oči si stiahol svoju pletenú čiapku, ktorá bola jeho najobľúbenejšia.

Zavrel oči a snažil sa zaspať.

•••••••••••

,, Zlatíčko, už sme tu. " zašepkala mu jeho mama do ucha hneď potom, čo mu vybrala sluchátko z ucha.

Tae sa len pomrvil na sedadle a ďalej spal.

Ignoroval fakt, že ho mama nazvala zlatíčko a radšej vystúpil z auta.

,, Wau. " Opustilo jeho ústa, keď uvidel ich nový dom.

Nebol moc veľký skôr útulný, nenápadný, presne to, čo má Tae rád.

•••••••••••

Potom, čo si Tae prezrel dom a vybalil, rozlúčil so svojou mamou so slovami,že ju bude chodiť navštevovať a vyrazil do svojej novej školy.

••••••••••

Zaklopal na velké čierne dvere vyrobené z nejakého dreva, žeby mahagón?

,, Ďalej. " ozval sa hlas za dverami.

Čiernovlasý chlapec hneď vstúpil dnu.

Zastal pred obrovskou katedrou, za ktoru sedel holovlasý muž s okuliarmi vystrihnutými ako z módneho časopisu a v obleku.

Bol naozaj elegantne oblečený, to sa však o TaeHyungovi povedať nedalo- čierne skiny gate s dierami na kolenách, tričko rovnakej farby s bielym nápisom zastrčené do nohavíc, ukazujúc tak Taeho opasok tmavohnedej farby a striebornou sponou.

Hlavu mu pokrývala už zmienená čiapka a topánky boli Conversy čiernobielej farby.

A samozrejme každý okoloidúci si nemohol nevšimnúť kruhového pirsingu v jeho spodnej pere, taktiež mal jeden v jazyku a aj pod ním,v uchu niekoľko prepichnutých dierok, no, ústa a uši neboli však jediné, čo mal prepichnuté...

Takže,rozhodla som sa,že v písaní tohto príbehu budem pokračovať. Keďže som sa však tomuto príbehu nevenovala,celkom som zabudla nejaké podrobnosti, tak som znova publikovala tento príbeh a navyše opravím nejaké chyby,ak si ich všimnem samozrejme.
❤❤❤❤❤❤❤

Cute (VKook)√Where stories live. Discover now