CHAPTER 35

1.8K 180 14
                                    

,, Kookie, tak som sa bál. " vydýchol za mnou Tae a svoju ruku položil na moje plece, ktoré bolo zahalené v slabo fialových rukávikoch.

Silno som zovrel päste a pomaly sa otočil na čiernovláska, ktorý sa stále snažil načerpať kyslík, ktorý statil vďaka behu. 

,, Kookie, deje sa niečo? Od včera si nejaký divný. Neviem, či som urobil niečo zlé alebo-"

,, Nie, nič si neurobil,nemusíš sa báť. " upokojil som ho.

Nechcem, aby sa cítil vinný za to, čo sa práve deje.

Práveže, robím to pre neho.

Nechcem, aby sa za mňa hambil.

Predsa, Tae je chlapec a ja som tiež chlapec, už teraz to príde niektorým ľuďom nepochopiteľné, no a keď sa sa k tomu pridá môj výzor a váha...

Je to vlastne dôvod, prečo som kúpil tie "lieky".

Chcem začať chudnúť rýchlejšie.

,, Kookie, keď sa budeš chcieť porozprávať, ak ti bude ťažko, prosím pamätaj, som tu pre teba. Nechcem, aby si sa trápil. Sľubuješ, že to nenecháš dusiť v sebe?  " chytil ma za moje tučné ruky a pritiahol si ich na svoju hruď.

So sklennými očami som sa pozrel do tých jeho.

Boli krásne hnedé.

Nemohol som mu však o tom povedať, prišlo mi to trápne.

So sklonenou hlavou som prikývol v súhlas a jemne si zakusol do svojho ružového obláčika.

,,Mali by sme ísť do školy, pretože prídeme neskoro." vyrušil ma Taeho hlas z premýšľania a chytil má za moju tučnú ruku v tej svojej.

,, Čo budeme dnes robiť, keďže posledná hodina odpadla a mne sa nejako ísť domov nechce. Nepôjdeme niekam? " Jimin hovoril naozaj veľmi rýchlo.

Sedeli sme pred školou na jednej z mnoha lavičiek a rozmýšľali, ako by sme využili ponúkané voľno.

,, Čo keby sme išli do tetárskeho štúdia? " vyslovil svoju úvahu nahlas YoonGi a pohladkal ružovovláska, ktorý na ňom ,s veľkým úsmevom na perách,  pohodlne sedkal.

,, Na čo tam chceš ísť? " opýtal som sa udivene a pozrel na zelenovláska s nadzdvihnutým obočím.

,, No asi na čo? Chcem si dať nejaké tetovanie alebo piersing. " zamyslel sa zelenovlások a pohladkal Jiminove chudé boky, ktoré boli ako vždy odeté v krásnych šatách plých volánikov.

Musel som si skusnúť peru.

Jiminova postava vyzerá naozaj veľmi dobre.

Je koľko chce a nepriberie, má ale šťastie.

,, Na čo si ho chceš dať? " opýtal sa Tae s nadvyhnutým obočím a aj mňa, ako YoonGi Jimina, začal hladkať po bokoch.

,, Na čo asi? Dlhšie som o tom premýšľal, a keď som videl teba, rozhodol som sa. " YoonGi mi prišiel až veľmi natešený.

Otočil som sa na Taeho, ktorému som sedel v lone a pozrel mu do tváre.

Nikdy som si to poriadne nevšimol, kde všade ich má.

Jeden krúžok v spodnej pere a dva v obočí.

Samozrejme nerátam tie, ktoré má v ušiach.

Zakusol som si do pery, musím uznať, že Tae vyzerá naozaj veľmi sexi.

,, Kookie, prečo sa na mňa tak pozeráš? " podpichol ma hnedovlások s úškrnom na perám.

Sklonil som hlavu a moje líčka nabrali krásnu farbu ruží.

,, Mám nápad, vy pôjdeme do mesta a  my s Kookiem domov.Počkáme vás a niečo navaríme. " hnedovláskovi celý čas v očkách žiarilo.

Kto vie, čo má za lubom.

,, Ta-Tae? "

Nemám na nič čas, dokonca aj táto časť je jemne odfláknutá, no dúfam, že to nie je tak poznať.
Ďakujem za vašu podporu a hlavne 373 sledovateľov.
Taktiež ste si mohli všimnúť ďalší príbeh na mojom profile, je to YoonMin, no teraz sa budem venovať viac VKook, a potom budem postupne písať NamJin a YoonMin.
❤❤❤❤❤❤❤


Cute (VKook)√Where stories live. Discover now