Gönderen : No Name 02.02.2018 02.02
Gönderilen : Tufan KARAASLANBugün yine çok tatlı gülüyordun.. Etrafındaki insanlar bile telefonla uğraşmak yerine senin gamzendeki çukura bakıyorlardı. Ama ben yine gelemedim yanina . . O gamzelerine öldüğüm çocuğa ( sana ) . .
Yine uzaktan baktım bugün.. Sencede burası adil bir dünyamı?
Yakın iken dokunamamak , izleyipte yaklaşamamak , sevipte ulaşamamak , isteyipte sarılamamak , en önemlisi de SENİ seninle yasayamamak en çokta bu koyuyor bana gamzelerine öldüğüm çocuk ...
Sencede yeterince adil mi bu ?✔ görüldü.
Gönderen : No Name 03.02.2018 04.36
Gönderilen : Tufan KARAASLANHayır ! O değil de herkes sana bu kadar yakınken benim sana uzak kalmam reva mı ? Acaba yanındaki kızlara sana asılan ucuzlara kendini beğenmiş aklı ayakkabısının topuğu kadar olan kızlara aklımdaki işkenceleri uygularsam çok mu abartmış olurum .? Yada bi düşündüm de umrumda olur mu ?
Hani cezadan değilim gamzelim de ya bir daha gülüşünü göremezsem ?✔görüldü
Gönderen : No Name 04.02.2018 03.45
Gönderilen : Tufan KARAASLAN3 ay oldu . . Tam üç aydır her gün umutla bakıyorum önümdeki ekrana ..Belki de bugün bir cevap yazmıştır belkide bu gün bir ilk olur diye içim kıpır kıpır bakıyorum ekrana . . Ama gelen kutumun içi gibi boşluktayım şuan..
Sahi okuyup ta cevap yazmamak ta neyin nesi ? Madem okuyorsun cevap ta yaz! Ben seni her dakika her saniye yazdıklarımı en azından okuyor belki bir gün de yazar umuduyla diye bekliyorum . Her neyse yine çenem düştü. Bugün de seni seviyorum gamzeli çocuk , yarında olacağı gibi . .✔ görüldü.
Gönderen : No Name 05.02.2018 01.58
Gönderilen : Tufan KARAASLAN
Bugün günlerden hüzün . . Ve ben nedensizce en cokta sana ihtiyacım varmış gibi hissediyorum.. Babamın ölüm yıldönümü bugün.Ve ben birkez daha babasız kalışıma yanıyorum ve inanır mısın soluğu sizin evin iki sokak aşağısındaki parkta aldım bütün gün.
Sen beni göremesen bile ben senin gectigin, ayak bastığın yollardan gectigimi düşünerek kendimi avuttum .Belki derdime deva olur diye .. Oturdum parktaki bankın birine düşündüm uzun uzun düşündüm, düşündüm, ağladım, ağladım ve sonuç : babasızlık ve senin için kuş misali çırpınan seninle dolup taşan bir kalp ..Bugün de vazgecmeyeceğim. Tufan bugün de ..✔görüldü.
Gönderen : Tufan KARAASLAN 05.02.2018 01.59
Gönderilen : No NameBeni bu kadar sevmen gerçekten normal mi ? Yada şöyle mi demeliyim çok klişe olacak ama sen kimsin ?
ilk başlarda şaka sandım biri beni işletiyor sandım ama ciddisin sen lan .. 3 aydır aralıksız bıkmadan her gün bir msj alıyorum senden , okuyup gecmek işime geliyor belkide kimbilir. Tesadüfe bak ki bugün bende mutsuzum (isimsiz bayan ) Kaderin cilvesi mi dersin içkinin oyunu mu dersin bilmem sana yazışımıda . Kimse tanımadığı dokunmadığı
birini böyle sevemez .Şimdi sana ilk ve son yazışım bu . Karşıma çıkmaya cesaretin yok sözde aşıksın gectigim yolları geciyorsun bana görünmüyorsun bu kadar mı çirkinsin yanıma gelemeyecek kadar yada bu kadar mi korkaksın yada özgüvensiz ? Beni tanıyorsan ki belliki tanıyorsun ben böyle saçma şeylere gelemem . Ya karşıma çık yada böyle kendi kendine kurmaya devam et No Name böyle aşkın ızdırabını s*keyim No Name hadi eyvallah . . .✔ görüldü
Gönderen : No Name 05.02.2018 02.01
Gönderilen : Tufan KARAASLANBAZEN SADECE SEVERSİN . . .
✔görüldü.
Merhaba okuyucularım :) yeni heyecanlı değişik bol maceralı ask kokulu kitabimiza hosgeldiniz umarım beğenirsiniz . .
iyi okumalar . .😄
ALMA ♧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAZEN SADECE SEVERSİN
RomanceAşk hiç bu kadar çekici olmamıştı... Hiç bu kadar kaçınılmaz, Hiç bu kadar ulaşılmaz, Hiç bu kadar sıradan, Ve bi okadar da şehvetli yaşanmamıştı... Ve bu hikayede hiç kimse masum değildi.. Ne Tufân KARAASLAN Ne 'de Şimal AKHAN Sizcede bazen se...