3 temmuz 1998
kafasını duvara yaslayip sayıları yavaş yavaş sayan babama bakarken heyecanla saklanacak bir yer arıyordum.. Ordan oraya koştururken sonunda bir yer bularak koltuğun arkasına eğildim.Babam sonunda sayıları saymayi bitirmisti..Kafamı uzattığım aradan onu rahatlıkla gorebiliyordum..
Sakince etrafına bakinirken yaptığı salakca ifadeden sonra birseyler mirildandi. "seni bulacağım.." hinzirca gulumsedi hafifçe kıkırdamistim..gözden kaydolduğunda hala sesini duyabiliyordum
"benim küçük cadim nerede acaba?" gulmemek icin kendimi zor tutuyordum.
Bir süre sessizlikten sonra belimde hissettiğim iki çift elle çığlık atmistim ayaklarım yerden kesildiginde babamın beni bulduğunu anlamıştim.yüksek sesle kahkaha atiyordum."beni nasıl buldun?" diye sitem ederek kahkahalarima ara vermeden devam ediyordum babamsa bu halimi keyifle izliyordu.. Bakislarinda ki huzuru hiç biryerde bulamayacagim koca adam..
"Seni gerçekten kaybettim sandım." dedi
koltuğa oturduktan sonra ona doğru yaklaşıp yanına oturdum..saçlarımı kulagimin arasına koydu bana göz kirparken.gözlerimi şaşkınlıkla portlettim..
hafif buruk bi gulumsemeyle birseyler mirildandi.."Annene çok benziyorsun Megan."dedi
annemi hatirlamiyordum babamdan dinlediklerimle biliyorum sadece.. o bir melek babam hep bunu soyluyor ve sürekli çok güzel olduğunu..Benim birtek babam vardi o benim herseyim.
küçük ellerimi babamın yanaklarına koydum.
"Beni asla birakma.."sessizce mirildandim
suratıma endişeyle bakarken bir anda kendine çekip sertce sarildi.
"Asla."
4 haziran 2014
ayakta duramayacagimi anladigimda üvey annem Amy'den destek aldım..
"Megan yalvaririm güçlü kal kızım." sessizce kulagima fisildadigi cümleyle Amy'nin kucagindaki kuçuk kız kardeşimin gözlerinin içine baktım gözlerinde korku vardı..Onu korkutuyordum.yutkunarak ona gülümsemeye çalıştım pek basarili olduğum söylenemezdi.Ağlamaya başlamıştı Amy hızlıca Angel'i cenazeden uzaklastirarak gözden kayboldu..
Herkes sirayla buradan uzaklaşırken mezara doğru yavaşca yürümeye başladım..hafif yağmur cigselerken aglamaktan onumu göremiyordum..dizlerimin üzerine düşmüştüm.Düşmemle ağlamam siddetlenmisti.küçük bir çocuk gibi agliyordum.. ama bu sefer dizimin acisindan değil...
"Hani bırakmayacaktin?" diye sordum sessizce..
"Megan Nicole?"
tanimadigim sesle Kafamı kaldırdığımda siyah ceketli cocugu mezarin basinda bana bakarken gördüm. Gözlerimi gözlerine kenetledigimde Bakislarinda donukluk vardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET (Zayn Malik-Selena Gomez)
FanfictionSırlar yüktür ne kadar taşırsan yürümen o kadar zordur.. Orta da büyük bir sır var.. tehlike hemen yanında.