Моите топ 10 яой клишета

154 10 33
                                    

Понякога плотът е толкова предвидим. А може би аз четох твърде много и се нагледах на клишета. И в двата случая - тъжно, но факт.

1. Приятелят от детството, който може-би-да-а-можи-бе-не харесва главния герой.

2. Табу връзка учител - ученик. (Никога не съм им била фен...)

3. Когато ръцете на семето са колкото главата на юкето. И вратът му също. (Към теб гледам, Okane ga nai.)

4. Моментът, когато абсолютно всеки, дори непознат от улицата, е гей. Целият им клас. Учителят. Тези момичета защо са сложени? Да се държат кофти и да тласкат плота към драма. *сеща се за Caste Heaven*

5. Тази реплика ,,I-It feels w-weird there." Виждала съм я толкоова много пъти.

6. Което ни води до друга реплика. ,,This p-place i-is dirty." Ъх. 

7. Когато героят дразни човека, който харесва. Понякога е сладко, но друг път съм като ,,Пич, да не си втори клас? Я се стегни!"

8. Когато всеки герой от женски пол (рядкост) е или пълна кучка, или флиртува със семето.

9. Абсолютно винаги семето е мистър Популярен и има фен клуб. Бонус точки, ако юкето е стеснително и мълчаливо, но някак тази двойка се събира ~because reasons~ (Аз...всъщност харесвам това клише XD)

10. Главните герои никога нямат двама родители. Все още не съм открила манга, където и двамата да имат добри, грижовни родители. И тук има хиляди примери. 

Е, това е за днес. Ако съм изпуснала някое, може да предложите ^^

#КогатоОтновоПишешКлишета


Y A O IOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz