Dulu ada sorng senior kt asrama author nma Nadiah.minggu tu minggu balik dia balik lmbt. Msatu dlm pkul lima dia duduk dlm dorm sorng² pintu plak dia kunci dgn manga bnyk².dlm bilik tu ada suis bersebelahan toilet. Tetiba ada sorng laki ni pi kt arah dia, dia kta laki tu rambut serabai, baju compang camping. Laki tu dtng dri dorm sebelah (kt asrama author kita boleh pi bilik sebelah malalui tnds) Nadiah ni bleh plak lupa kunci bilik sebelah. Laki trus jln ke arah dia smbil tnya 'MNA BARNG AKU' Nadiah x tau apa undur ke belakang akhirnya trlngar pintu.dia x leh kluar sbb pintu kunci dia pun terjun ikut tingkap.
KAKI DIA PATAH. dgn kaki yg patah dia lari pi kt pondok pengawal dpn pgr sekolah. Akhirnya dia dihantar ke hospital.
Lpas habis cuti smua org pi asrama balik. Laki tu mai lgi mlm tu time smua org nk tido.laki tu berdiri kt sebelah tingkap. Bkn yg ada koridor. Dia brdiri kt tmpat yg x dk koridor. Dia ketuk tingkap smbil tnya 'MNA BARNG AKU'. Ada satu geng ketua aspuri ni ambik penyapu rmai rmai kejar dia tpi dia hilang mcmtu ja.
Esok tu ketua aspuri dpt rsa laki tu nk dtng lgi,jdi dia minta tolng aspura jga. Aspura pun x tido mlm tu. Bila aspura nmpk laki tu trus diorang kejar. Tpi laki tu hilang mcm tu ja. Last² laki tu akn mai setiap bilik dn ketuk sambil tnya 'MNA BARNG AKU'.
ketua aspuri pun tnya mak cik guard mcm mna laki tu boleh naik. Mak cik tu kta selama ni dia jga mna ada org naik. Diorang pun pnggil ustaz.ustaz kta tu bkn org. Ustaz suruh ajk aspuri geledah bilik tingkat satu hujung sekali.bilik tu nma 1P7 dngn 1P6. Msa geledah sorng ajk ni jumpa tngkal dlm botol brbalut kain kuning trus dia bgi kat ustaz. Akhirnya laki tu x mai dah
YOU ARE READING
Cerita Hantu
HorrorAuthor baru nak belajar buat cerita.Semua cerita yg author tulis smua pengalaman author sendiri