Merhaba 👋
İlk kitabım ...
Daha yeniyim yanlışlarım olursa şimdiden kusura bakmayıın ☺️😉
İyi okumalar...1.BÖLÜM
S
ıcak bir yaz akşamıydı. Jimin, düşünceli bir şekilde yolda yavaş yavaş yürüyordu. Gözlerinden damla damla yaşlar süzülüyordu. Yürümeye mecali yoktu. Kaldırımda adeta bir sarhoş gibi yürüyordu. Bir parka girdi. Bir salıncağa oturdu ve tekrar düşüncelere daldı. Kendini iyi hissetmiyordu. Vücudunda morluktan başka bir şey yoktu. Ve ellerinden kanlar yere damlıyordu. Çünkü babasının canı sıkıldıkça onu dövmek istiyordu ve bunu yapıyordu da...
O akşamda babasının sinirleri bozuktu. Jimini yanına çağırdı ve ondan yemek hazırlamasını istedi.
-Jimin!
-efendim baba
-çabuk bana yemek hazırla pis herif!
-neden hazırlayacakmışım. Git nerde zıkımlanıyorsan zıkkımlan!
Babası ayağı bir kalktı ki sinirden her yeri titriyordu.
-lan sen ne biçim konuşuyorsun benimle. Gel buraya gerizekalı! Dayağı hakettin yine.
Jimin babasının bu sözlerini takmıyordu bile. Dayak yemeye alışmıştı. Çünkü bu pis heriften 5 yaşından beri dayak yiyiyordu.
Bir anda sertçe kolundan tuttu babası ve onu çekip yere fırlattı
Huncarca onu dövmeye başladı...-seni beyinsiz çocuk! Şimdi o yakışıklı yüzünü dağıtacağım! Aynı annene benziyorsun. Allah birinin cezasını verdi diğerininkinide de vereceğim!
Jimin bir anda duraksadı ve babasının söylediği kelimeleri tekrar tekrar kafasında gezdirdi. Elleri sinirden titriyordu. Ve bir anda babasını itti ayağa kalktı.
-sen ne dedin?
-annen gibisin dedim lan beyinsiz herif anlamıyor musun?
-bir daha annemin adını o pis ağzına alırsan seni gebertirim! Annem senin bu eziyetine dayanamadı da beni bırakıp cennete gitti!
Jimin bunları söylerken göz yaşlarını tutamıyordu.
-sen gerizekalı bir adamsın. Sana baba demeye utanıyorum. Bu zamana kadar ne sevgi gördüm senden ne de babalık. Allah belanı versin senin. Sen hiç bir şey haketmiyorsun 14 sene boyunca sana tek kelime etmedim ama sen canın sıkıldıkça beni öldüresiye dövdün. beni de annemi öldürdüğün gibi mi öldüreceksin! Allah kahretsin seni!!!
Dedi ve evden babasına saydırarak çıktı. Babası ise bir köşede Jiminin söylediği o ağır kelimeleri hazmetmeye çalışıyordu.
Evet hikaye şimdilik bu kadar.
Teşekkür ederim 😆
Oy vermeyi unutmayın...
Karekterleri tanıyalım...
Park Jimin
Ana karakter
Park Won
Jiminin babası
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans Eseri
FanfictionJiminin hayatında yaşadığı zorluklar... Ve şans eseri hayatını değiştirecek kişiler...