4.BÖLÜM
Jimin, Hoseok ne dedi hiç anlamamıştı...
Aradan biraz zaman geçmişti. Arsaya değişik tipte bir kaç çocuk daha gelmişti. Jimin onlardan hiç hoşlanmamıştı. Birden dans etmeye başlamışlardı. Namjoon'un kulağına yaklaşıp..Jimin;
-Namjoon abi, bunlarda kim? Neden dans ediyorlar? Bunlardan hiç hoşlanmadım.
-Onlar bizim rakiplerimiz. Aramızda bir rekabet var. Biz de dans ederiz, şarkı söyleriz. İki grupta bu arsayı istiyor. Bu nedenle de böyle bir yarışma yapmaya karar verdik. Bir kaç hafta sonra dans yarışması var. Kazanan grup arsayı alır...
Tae;
-burada herkes bizi tanır. Ama bunlar kaşındı ve bize karşı çıktılar. Eee kazananı göreceğiz...
Jimin ;
-Ben dans etmeyi bilmiyorum. Size yardım edemeyeciğim.
Jin;
-Hoseok sana öğretir. Grubun en iyi dansçısı odur.
Tae;
-Yongi hyunga bile öğrettiyse... Sende öğrenirsin...
Gülmeye başlarlar. Yongi, Tae'ye kötü ve aşağılayıcı bir bakış atar. Ve sonra
-Seni döveceğim gel buraya salak!
Yongi, Tae'yi kovalamaya başlar. Tekmeleye tekmeleye...
-hyung dur yapma, özür dilerim, özür dilerim (hahaha)
-gülme gel buraya pislik!
Namjoon ;
-tamam Yongi gel sonra döversin
Herkes kahkaha atarken Jimin sadece tebessüm ediyordu, İçinden (-bunların hepsi manyak) diye diye..
Yavaş yavaş akşam olur. Grup evine gider. Jimin de onlarla gider. Jungkook Jimin için yatacak yer hazırlar. Jin yemek yapmaya başlar. Yongi yemek hazır olana kadar uyur. Jimin ayakta bekler.
Namjoon ;
-ayakta neden bekliyorsun? Gel buraya otur kardeşim.
-teşekkür ederim
-teşekküre gerek yok. Sen artık bizimle yaşıyacaksın. Burası senin de evin.
Tae masayı hazırlarken;
-Jimin, gel bana yardım et
-geliyorum...
Jungkook ;
-hyung daha ilk günden neden çalıştırıyorsun onu. Ben sana yardım ederim.
-tamam, hadi kurtuldun elimden Jimin efendi. Ama yarın sana hazırlatacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans Eseri
FanfictionJiminin hayatında yaşadığı zorluklar... Ve şans eseri hayatını değiştirecek kişiler...