"Draga vrijeme je za skolu. Prvi ti je dan. Zar nisi uzbuđena?" - upita moja mama gledajuci me sa vrata moje sobe.
"Umm, ne mama. Nimalo nisam uzbuđena. Tek smo se preselili, cak nemam ni jednog prijatelja." - rekla sam vec pomalo placljivim glasom.
"Oh duso, prestani. Sigurna sam da ce te svi zavoljeti odmah prvog dana. Sta im se ne moze svidjati kod tebe? Prelijepa si, sarmantna i dobra."
"Da, da. Mozes li otici? Razmisljam da se odem istusirati i spremiti, znas." - rekla sam uzimajuci peskir i potrebnu odjecu.
"Evo, samo nemoj kasniti. Siđi dole do 7:30."- rekla je prije nego sto je zatvorila vrata i otisla.
Poele 20-minutnog tusiranja pospremila sam krevet i spremila se za skolu. Prvog dan skole se uvijek ostavlja neki utisak. Kao trebas ih impresionirati ali brate Boga mi ja to necu. Obukla sam cvijetnu haljinu. Ne razumijem kako neke djevojke mogu ranom zorom na sebe tovariti tri kila sminke. Misle da su lijepe, a izgledaju kao ofucane babe.... Stavila sam malo sminke, cisto da prekrijem podocnjake jer su ko fildzani. Nakon 10 minuta sisla sam dole.
Hodala sam prema kuhinji. Moj otac sjedio je tamo citajuci novine i pijuci kafu dok je moja mama spremala dorucak.
"Aww, Lena. Izgledas prelijepo. Pokusavas zadiviti nekoga vec prvog dan? - rece moj otac prebacujuci pogled sa novina na mene.
" Ma jok bola"
"Hajde duso, zakasnit ces."Hodala sma do svog auta. Da, vozim auto i danas cu u skolu sa svojom bebicom.
~
Parkirala sam auto i izasla. Moram priznat, dvoriste je bilo jako lijepo uredjeno. Kao i u svakoj skoli pa tako i u ovoj, u dvoristu se nalazilo na desetine grupica ucneika.
Hodajuci prema direktoricinoj kancelariki cula sam glasove: "ljepotice, dodji ovamo" - htjwla sam im tu odmah jebat mater al sam ih samo ignorirala i prosla.
Dosla sam do njene kancelarije, ali sam morala sacekati ispred jer je vec neko bio unutra.
"Ko je sljedeci" - izasla je i upitala. Podigla sam dva prsta kao neka curica. Usla sam.
"Kako se zoves?
" Lena Hill. "
" Dobro " - upisala je nesto u neki dnevnik. Valjda je to dnevnik mog buduceg razreda." Ici ces u Ia."
"U redu" - sa tim rijecima sam napustila kancelariju. Iduci prema ucionici spucala sam se u nesto tvrdo. Knjige iz ranca su im ispale pa sam se sagela da ih pokupim. Ustavsi, ispred sebe sam ugledala decka zelenih ociju sa smedjom kosom i kovrdzama."Jesi okej, babe? - upitao je onako lezerno.
" Aha, jesam. Sad zdravo. "- okrenula sam se i posla ali me uhvatio za ruku.
" Mogu znati tvoje ime?
"Lena Hill" - nasmijao se i samo se okrenuo i otisao. Ja sam ostala buljeci.Ej, ovo je moja nova prica. Onu sam izbrisala nije mi se svidjala.
love,madixx''