High five?!

34 1 0
                                    

Hi... mag ik een high five?!
Huh?..uh oké sure...
Mag ik er ook een?
En ik ook?
En ik ook?
Oke...

Zo begon alles...
Met één high five.

Raar he?
Hoe je daar uiteindelijk mensen zo mee kunt breken...

Oké daar snappen jullie nu natuurlijk nog niks van. Ik zal wel verdergaan vanaf het begin.

Oké...
Ik draai me weer om en loop door maar ik merk dat de vier jongens die net om een high five vroegen achter ons aan lopen, dus ik vraag:"gaan jullie ook in de motortjes?". Misschien,. Nou wij wel. Hoe heten jullie eigenlijk? Ik heet Marijn dit is Sjoerd, dit is David en dit is Bart. En hoe heten jullie? Ik heet Anna en dit is Jade.

15 min later(nog steeds in de rij voor de motortjes)
Heeey. Hi. Wie zijn dit? Oh dit zijn Marijn, Sjoerd, David en Bart. Marijn: en jullie zijn? Oh dit zijn Quincy en Maddie. Marijn: leuk om jullie te ontmoeten. Q: Same here.
A: wie gaat er eigenlijk met wie in een karretje, want we zijn met zijn 8en dus das perfect. B: ik wil wel met Maddie. D: ik ga wel met Quincy. M: ik ga wel met Jade. S-A wij kijken mekaar aan en glimlachen alleen maar.

Pov A
In de attractie zelf hebben we vooral met elkaar gekletst voor zover dat kon.

Pov J
Toen we uit de motortjes kwamen gingen we in de dwervelwind. Je zag echt dat A en S mekaar echt een soort van geclaimed hadden. Terwijl de rest van ons telkens met iemand anders in een karretje ging bleven zij telkens bij mekaar.

Toen we naar de dwervelwind wilde gaan kwamen we allemaal ijsmonsters tegen waar ik persoonlijk echt fk bang voor ben. Dat zij ik dus ook tegen Marijn die naast mij liep, en wat Marijn deed toen is echt fk grappig. Hij liep naar zo'n monster toe en gaf hem een knuffel. Like What?!

Pov A
Onderweg naar de troy moesten we door het ijsrijk met ijsmonsters. En toen een zo'n monster op mij af kwam lopen kroop ik zo'n beetje in Sjoerd zijn rugzak. En hij zij vind je ze echt zo eng? Ik zij ja.. hij lachte een beetje waarna ik hem zachtjes op zijn arm sloeg.

Toen we bij de Troy kwamen kwamen we nog meer vrienden van die jongens die we net ontmoet hadden. Toen gingen we dus met zijn 13en in de Troy. Dus wij zaten met zijn allen ongeveer in 7 karretjes. Da was echt wel grappig.

Pov J
In de Troy gingen A en S weer samen. Der was echt geen spelt tussen die twee te krijgen dusja.

Toen we de Troy uitkwamen:
Marijn: Ah shit!, waar is mijn schoen? Ik: wat ben je je schoen kwijt? Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar? Marijn: nou gewoon, hij "vloog" uit denk ik. Ik: nou lekker dan. Anna: wat is er? Marijn: ik ben me schoen kwijt. Sjoerd: ga halen dan! Ik/Anna: Rennen voor je zakgeld!

Storyteller
Toen de groep rond 22:45 de Troy uitkwam gingen ze langzaamaan naar de uitgang. En uiteindelijk waren ze om 23:30 buiten terwijl het park al om 23:00 dicht zou gaan.

Pov A
Toen we het park uitliepen stonden een aantal van die monsters buiten het park bij de uitgang. En wij liepen daar echt zo langs, en opeens loopt degene met de bladblazer achter mij. Dus ik begin harder te lopen hij ook en hij zet zijn bladblazer aan waardoor ik nog harder begin te rennen En als ik hem dan eindelijk heb afgeschud, begint de hele groep te lachen. Dus ik vraag wat?! Marijn: JE HAAR!😂 Ik: oh shit💩😂

Even later komen we bij de auto's aan en zeggen we gedag en dan gaan we naar huis.

Feelings....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu