★ Formular ★

61 3 42
                                    

Ok, ca să faceți o cerere de copertă trebuie să îmi dați câteva detalii ^·^

Voi pune poze cu fonturile pe care le am, iar când îmi veți face o cerere, eu voi folosi fonturile respective.

Dacă vreți să aveți o anumită poză la copertă, îmi puteți trimite un link pe privat sau pe panoul de conversații.

Aș prefera să îmi scrieți toate detaliie într-un singur comentariu, nu câte un răspuns la fiecare spațiu de completat. Dacă nu puneți toate detaliile într-un singur comentariu s-ar putea să nu va iau în calcul coperta ^·^"

Titlu - obligatoriu (+ font si culoare - optional):

Subtitlu -optional (+ font si culoare - optional):

Scurtă descriere / note de subsol - optional (+ font și culoare - optional):

Autor - obligatoriu (+ font și culoare - optional):

Extra (+ font și culoare, dacă e cazul):

ÎNTREBĂRI PE CARE S-AR PUTEA SĂ LE AVEȚI:

Cum faci coperțile?

Pe calculator sau pe telefon.

Dacă vreau o anumită imagine la copertă, ce trebuie să fac?

Am zis dar o mai zic: dacă vreți o anumită imagine pentru copertă vă rog să îmi lăsați linkul ei pe privat sau pe panoul de conversații.

Cum te răsplătesc pentru că mi-ai făcut coperta?

"Plata" ca să zicem așa, se face prin menționarea mea în descrierea cărții. Faptul că am făcut coperta cărții. De asemenea voi scrie și pe copertă că este realizată de mine. O altă metodă de "plată" este să îmi dați follow.
Voi spune metoda respectivă la publicarea coperții voastre în capitol, sau o puteti alege voi in caz ca eu uit sa precizez.

De unde pot lua coperta dacă nu îmi convine calitatea imaginii de pe Wattpad?

Fiindcă nu stăm prea bine la capitolul "Calitatea imaginii" când vine vorba de Wattpad, o să pun coperta aici, și dacă vă place vă voi trimite un link pentru a putea descarcă imaginea cu o calitate cât mai înaltă.

Cât trebuie să folosesc coperta?

Trebuie să folosiți coperta mai mult timp. Imaginați-vă că dacă vă publicați cartea cu adevărat nu îi mai puteți schimba coperta. Bine, eu nu vă impun să o folosiți "pentru totdeauna". Dar hai să zicem, măcar o perioadă de timp, ca de exemplu o săptămână.

Ce ar trebui să scriu la secțiunea "Extra"?

Dacă vreți o anumită culoare care să predomine pe copertă, acolo trebuie să adăugați acest detaliu. De asemenea, dacă vreți un citat din carte pus pe copertă, tot aici trebuie să scrieți. Stickere, tot aici. Și alte detalii care nu apar în formularul de mai sus. Personaje, dacă vreți. Poate o lucrare anterioară cu care ați avut succes.
O să aveți ca exemplu un capitol numit Premade #1

În cât timp faci coperta?

Depinde de timpul pe care îl am eu și se dispoziția mea. Pot face, să zicem, 5 coperți într-o zi în timp ce nu pot lucra nicio copertă timp de cel mult trei zile. Depinde și cum stau cu școala. Dar întrebări de genul "Când e gata coperta mea?", "De coperta mea te-ai apucat?" și altele nu mă deranjează.

Dacă mai aveți întrebări, mi le puteți adresa în acest capitol, sau pe panoul de conversații, iar eu vă voi răspunde bucuroasă la ele, cât mai repede =)

Cămara cu coperti -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum