Vom începe cu o copertă pe care am editat-o recent, ca să vedeți cum este stilul meu și cam cum fac coperțile.
Mie nu îmi plac coperțile aglomerate, așa că dacă nu vă convin modelele astea, putem să le îmbogățim oricând cu stickere și/sau forme/grafice, deși o copertă simplă și drăguță și un titlu care prinde la public întotdeauna fac senzație, după părerea mea ^·^
Dacă vă place acest "premade" și vreți o copertă model după ea, trebuie să scrieți că vreți coperta model după Premade #1 și să îmi spuneți celelalte detalii de la Formular (titlu, autor, imagine, etc)
Ah, si haideți să vă zic și ce fonturi am folosit, ca să vedeți cum arată aplicate.
Pentru REPLICI PENTRU OAMENI și A WATTPAD PAMFLETE am folosit Norwester.
Pentru PROSTI am folosit Sunday.
Iar pentru numele meu am folosit unul dintre preferatele mele, Special Elite.Cum ar arăta comanda pentru o copertă de genul:
Titlu: Replici pentru oameni proști; font Norwester, de pe pagina cu fonturi nr #x (încă nu am pagina cu N în ciorne), culoare bleumarin.
Subtitlu: A Wattpad pamflete; font Sunday de pe pagina cu fonturi nr #x (încă nu am pagina cu S în ciorne); culoare crem inchis.
Autor: bigeorgiana15; font Special Elite, de pe pagina cu fonturi nr #x (încă nu am pagina cu S în ciorne); culoare bleumarin.
Scurtă descriere / note de subsol: (Aici am putea spune că și A Wattpad pamflete e notă de subsol, dar în cazul în care, să zicem, aveți al doilea volum dintr-o carte, ca de exemplu Family Royal vol. 1 "Prințul de Hârtie", aici ar putea scrie primul volum din seria Family Royal)
Extra: "Replici" pe un rând, la mijloc, sus de tot.
"pentru oameni" dedesubt la "replici", tot la mijloc, dar de marime mai mică decat "replici".
"Proști" dedesubt la "pentru oameni", la mijloc, mai mare decat "pentru oameni".
Subtitlul la mijlocul coperții, aliniat la mijloc.
Autorul jos de tot, aliniat la mijloc.
CITEȘTI
Cămara cu coperti -PAUZA-
RandomAm văzut multe cărți cu coperți pe Wattpad. "Covers", "Cover shop", "Cartea cu coperti" sunt doar cateva dintre numele inspirate. Dar chiar dacă aceste "carti" au un număr ridicat de vizualizări, e greu să mai spui ceva când te uiți prin lucrarea r...