Ahoj všichni!! Teď to bude trošku větší skok. Doufám, že vám to nevadí a přeji příjemné čtení👐
O 2 roky později
Za ty 2 roky se toho mnoho změnilo... Rodiče se začali chovat ,, normálně" a já začala chodit s Andym. S Andym jsme snad nejšťastnější pár všech dob! Také jsem zjistila, že kluci mají kapelu!! Jmenujou se Black Veil Brides. Ale to odbočuju... Dneska jdeme s Andym na večeři, která je prý moc důležitá. Vůbec netuším..
Andy
Dneska jdu s Mer na večeři. Ptáte se proč? Chodíme spolu. Jak dlouho? Skoro 2 krásný roky. Mám něco v plánu? Ano mám. Chtěl bych jí na večeři požádat o ruku. Doufám, že nic netuší a že ji kluci nic neřekli! Večeře je až kolem 21:00 takže času dost.
Mer
S Andym jsme se domluvili, že se projdeme po městě a když tak někam zajdem na jídlo nebo i něco pokoupit. Je devět hodin a za 5 minut by měl přijít. Zajímá vás, jestli ho moji rodiče řeší? Ne neřeší. Hned jak mi bylo 18 tak jsem se odstěhovala. Těd si žiju spokojený život... Ptáte se proč nebydlím s Andym? Hmmm... Protože tam jsou kluci a jsou to dost velký čísla😂 takže by tam potom nebylo žádné soukromí.... Ale i tak za nima zajdu, uvařím, uklidím a vyperu.. Jsou to strašný čuňata🐽 Tak a teď zpátky... Ozval se zvonek což musí znamenat, že je tady Andy!!!!! Rychlé jsem seběhla schody a šla otevřít. Hned jsme se uvítali dlouuuuuhým polibkem.
Andy: Ahoj lásko😘
Já: Ahoj puso😘
Andy: Jak se měla moje princezna?😍
Já: Špatně..😞
Andy: Stalo se něco??😱
Já: Princezně chyběl její princ😞
Andy: Ooo to je hezký😊
Já: Tak pojď dovnitř😂 nebudeme stát jenom mezi dveřma...
Hned jsme se usadili na gauči a dali si pár fotek i videí..
Asi po hodině jsme se rozhodli, že se půjdeme projít. Při procházce se mě Andy zeptal, jestli ho miluju. Já jsem se zastavila a koukala na něho s otevřenou pusou. On už mě nemiluje? Myslí si, že mám jiného? Takovéhle a i podobné otázky se mi honili hlavou.
Já: Samozřejmě, že tě miluju!!
Andy: Já tebe taky!
Já: Proč jsi se mě na to zeptal? Říkáme si to snad 10x za den..
Andy: Já vím. Jenom jsem se chtěl ujistit..
Hned jsem ho políbila a šli jsme dál.Andy
Musel jsem se ujistit. Ano. Já vím, že je to divný. Jenom jsem ve stresu... Co když mi řekne ne? Co budu pak dělat? Připadám si jak nějaká hysterka.. Ještě to musím vydržet 9 hodin. OMG fakt se těším!!!! Už bych se měl asi uklidnit...
Zbytek BVB
CC a Jake plánují večeři...
CC: Jekeuu??
Jake: Noooo??
CC: Už jsi něco vymyslel??
Jake: Neee. A ty??
CC: Taky neee
Jake: Co budeme dělat???
CC: Nooo, tak 1. zvednout se konečně z gauče, 2. zapnout notebook a podívat se do nějaký fešný restaurace, 3. udělat tam rezervaci a za 4. říct to Andymu!
Jake: Nikdy bych si nemyslel, že se v tý tvojí palici urodí takový plán!!
CC: Hele nech si toho jo!!
Jake: Ale CC... Snad by jsi se nezlobil...
CC: Jakeu já tě varuju!!
Jake: Nojo pořád...
CC zůstal sedět na gauči a Jake zatím došel pro notebook. Další 2 hodiny se hádali ke kterému stolu je posadit.
Ashley a Jinxx vybírají auto
Ashley: Jinxxi??
Jinxx: Ashley??
Ashley: Jaký auto vezmeme??
Jinxx: Porsche, BMW nebo Lamborghini??
Ashley: Tak od každého najdeme nějakého krasavce a pak se rozhodneme!!
Jinxx: To bude asi nejlepší
Ashley: Okk tak jdem na to
Jinxx: Mám!!
Ashley: Ukaaa
Jinxx: Tadaaaa
ČTEŠ
Vysněný život??
FanfictionAhoj, co si představíte pod názvem Vysněný život? Bohatství, pohodu, volnost, někdy i nelegální věci,... Ale co láska? Objeví se tam? A když jo, tak jak to dopadne? Je to můj první příběh, takže to není nejlepší no...