Nová Ann?!

150 8 0
                                    

Po půl roce

Mer
Uběhl půl rok a já už jsem konečně zdravá jako rybička. Andy s klukama se o mě až moc starají. Kdyby mohli, tak mě chodí hlídat i na záchod. Někdy mi to vadí, ale nechci se hádat. Ale i tak je mám moc a moc ráda. Vůbec nevím, co bych bez nich dělala. CC a jeho vtipy, Ashley a jeho úchylné řečičky, atd.. U každého se najde nějaká ta věc, které se musíte pořád smát.
Andy
Mer je už konečně doma! S klukama na ni dáváme pozor, aby se jí něco nestalo. Já vím, možná si říkáte, že to s tou pozorností přehnaníme. Ale kdyby vám skoro umřela budoucí manželka, tak jste na tom podobně. S Mer a klukama jsme se domluvili, že svatba bude za týden. Už jsou rozeslány pozvánky, Mer má šaty, víme kde se to bude odehrávat a přibližně kdo přijde.
Mer
Vyzvedla jsem si šaty, které jsem si vyhlédla před mojí nehodou. Posledních pár dní se s klukama nedá moc povídat, protože neustále řeší svatbu. Nemělo by to být spíše naopak? Že holky se můžou zbláznit a klukům je to jedno? No nic. Jdu si vymyslet nějakou zábavu...
Mer: Ahoj Ann. Pamatuješ si na mě?
Ann (pamatujete na ní? Je to nejlepší kamarádka Mer): Ahoj Mer. Na tebe se nedá jen tak zapomenout
Já: Ooo tak to mě těší. Nechceš se někde sejít?
Ann: No proč ne. Taaak třebaaa v 15:00 před Starbucksem?
Já: Okk budu tam! Zatím zlato!
Ann: Papa drahouši!
Po tolika letech se s ní zase uvidím! Odložila jsem mobil a šla se převléknout.

Andy: Ty někam jdeš?Já: Jo, mám se sejít s Ann před StarbucksemAndy: Mám jít s tebou?Já: Ne Andy, to je v pořádkuAndy: Ale kdyby něco, tak zavoláš!Já: Rozkaz kapitáne!Vzala jsem si mobil, peněženku a klíče od auta

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Andy: Ty někam jdeš?
Já: Jo, mám se sejít s Ann před Starbucksem
Andy: Mám jít s tebou?
Já: Ne Andy, to je v pořádku
Andy: Ale kdyby něco, tak zavoláš!
Já: Rozkaz kapitáne!
Vzala jsem si mobil, peněženku a klíče od auta. Dala jsem Andymu pusu na rozloučenou a vydala se na cestu.
Dorazila jsem na místo srazu a vyhlížela zrzavou hlavu. Najednou se vedle mě ozvalo Čauuu a malém jsem měla infarkt! Podívám se, kdo to mluví, ale tu slečnu nepoznávám. Asi to pozná a řekne To jsem já Ann a až v tu chvíli se mi rozsvítilo v hlavě. Silně jsem ji objala a nechtěla pustit.

Koupili jsme si kafe a povídali, co se nám v životě změnilo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Koupili jsme si kafe a povídali, co se nám v životě změnilo. Dozvěděla jsem se, že zpívá, má přítele, svatbu ještě neplánují, atd...

Strávili jsme spolu skoro čtyři hodiny. Bylo něco kolem sedmé, ale nám se ještě nechtělo pryč. Najednou nás vyrušil můj mobil. Omluvne jsem se podívala na Ann a zvedla hovor.
Andy: Mer?
Já: Ano Andy?
Andy: Kde jsi? Už je sedm hodin a s klukama máme hlad
Já: Ooo chudáčci. Copak nevíte, kde máme rohlíky a máslo se šunkou? Jinak jsem s Ann v centru
Andy: Rohlík s máslem a šunkou si klidně můžeš vzít ty, ale nám to moc nejede. A chceš vyzvednout?
Já: S váma je práce kluci... Tak pro mě přijeď k centru za půl hodiny. Jo?
Andy: Dobrá zlato
Já: Pa lásko
S Ann jsme se rozloučili a já se ještě vydala do pizzerie pro osm pizz. Dvě budou navíc, aby se tam o ně nehádali jako děti o hračku. Když jsem vyšla z centra, tak už tam stálo Andyho auto. Pizzy jsem dala do kufru a sama si sedla do předu. Dali jsme si pusu a jeli domů. Při cestě se mě Andy ptal, co dělá Ann, atd... Všechno jsem mu to řekla a on se nestačil divit. Prý se hooodně změnila. U baráku jsem Andyho poslala domů a šla vyndat ty pizzy. Když jsem vešla do kuchyně, tak se tam hned všichni nahrnuli a začali se hádat, která pizza bude koho. Fakt jako děti.. Po večeři jsme se ještě koukli na nějaký film a šli spát.

Vysněný život??Kde žijí příběhy. Začni objevovat