yeni okul yeni dost.

21 3 0
                                    

Beni kolumdan tuttuğu gibi sınıfa soktu.  Ders Veren profesörün kulağına bir şeyler söyledi ve beni ileri doğru ittip sınıftan çıktı.  Ne yazacaktım ben . Artık tek başıma kaldım. Profesör eliyle oturmamı işaret etti. Tatlı bir adamdı.  En boş kısımlardan birine oturdum. Tek takılmak her zaman iyiydi. Helede yabancı bir ortamda. Arkamda oturan kız omzuma dokundu ve bir kağıt uzattı.  Kağıdı alıp açtım.  " merhaba yeni geldiğine göre yalnızsın arkadaş olmak ister misin ? " yazıyor du. Arkamı dönüp kalemim yok anlamında işaretler yaptım.  Hemen kendi kalemini verdi. " tabi neden olmasın fakat ben pek eğlenceli biri değilim tekrar düşün" yazdım.  Kağıt bana geri geldiğinde gülümsedim içinde " benim adım su belkide benimle eglenebilirsin. " yazıyor.  " ben hayal güzel ve eğlenceli zamanlara o zaman " yazdım.  Çok geçmeden zil çaldı.  Hiç sıkılmadım çünkü bu derslere hevesle başladım.  Su yanıma geldi orta boylarda tatlı bir kız . Ve gerçekten su gibi saf bir görüntüsü vardı.  Sanırım onu gerçekten sevecektim. İhanet etmeyecek bir arkadaşa ihtiyaç duyuyorum. Gülümsedi koluna girmemi işaret etti. " kantine beraber gidelimmi hem öğrenmiş olursun." Dedi. " tabiki" dedim. Sınıftan çıkarken ateşi gördüm.  Fakat gördüğüm sadece ateş değil kolunda ona yapışmış bir kız vardı.  Dalmış onları izlerken  " hey hayal seni kız arkadaşım elif ile tanıştırayım." Dedi.  Lanet olsun bi sevgilisi vardı ve ben onu öpmüştüm.  Acaba biliyor mu.  Gülümsedim . " Merhaba hayal. Sevgilim çok yardım  Severdir bu yuzden sana bir oda kiralamış " dedi aslında dedikleri burada bitmemişti ama gerisini kulağıma söylediği için sadece ben duydum " sevgilimden uzak dur en ufak bir hatada seni Parçalarım " dedi. Bay ukala yetmezmiş gibi birde cadı çıkmıştı başıma.  Hiç bozmadım " ahh evet gerçekten çok yardım sever ona borçluyum neyse görüşürüz biz su ile cafetaryaya gidiyoruz sizde gelin derdim ama gerek yok bence " dedim. Suyu kolundan çekerek götürdüm. İstemsizce gözümden bir kaç damla yaş aktı.  Beni hemen tuvalete götürdü.  Orada kim varsa dışarı çıkarıp kapıyı kilitledi. Yanıma gelip göz Yaşlarımı sildi. "Bak daha tanışalı bir gün bile olmadı ama ben okulda herkes ile takılmam helede havalı züppelerle senin onlar gibi olmadığını biliyorum bu yüzden seni kendime yakın görüyorum.  Eğer sende böyle görüyorsan bir daha sakın ağlama.  Eger istersen bir yere gideriz kimsenin görmeyeceği bir yere orada saatlerce ağla bende ağlarım seninle birlikte ama insanların önünde ağlama seni zayıf görürlerse hep üzmek isterler. Güçlü ol sen git desende gitmeyeceğim yanında olacağım artık başının belasıyım " dedi. Gerçekten nasıl böyle olabiliyordu sanki yıllardır kardeşim gibiydi ama onlardan daha yakın.  Gülümsedim. "Sonuna kadar   başımın belası olmaya hazırlan o zaman" dedim. Kapıyı deli gibi tıklayan biri vardı. Su " baska tuvalet yokmu " diye bağırınca ses kesildi. " aaaa şey o zengin züppelerden birinin saçını başını yolunca artık benden biraz korkmaya başladılar" dedi sanki utanmış gibi  Bi kahkaha atınca oda güldü.  Çantasını karıştırıp bir şeyler çıkardı. " bunları kullan biraz ruj yüzüne renk getirir ve göz makyajını tazele  onun sevgilisi varsa seninde olmalı " dedi ellerini beline koyup. Tam bi çatlak.  " ama ben onu " derken sözümü kesti " biliyorum zaten bu yüzden bir tanede sana lazım.  Erkekler bi kızın yön değişikliği yapmasından nefret eder. Bana güven eminim kıskanacak. " dedi. Aslında doğru tamam bunu yapmalıyım. " ama beni kim isterki " dedim. " tatlım kendine bi bakar mısın mükemmelsin saçmalama lütfen kim isterki degil kim istemez ki diyeceksin. Hem biraz sonra erkek arkadaşım yanında bir çok erkek getirecek seç beğen ve ALL" Dedi. Bu Kız gerçekten çatlak . " iyiki varsın " dedim hafif gülümseyerek.  " yeter duygusallık hadi gidiyoruz " dedi malzemeleri tekrar çantasına koyarak. Sonkez aynaya baktım ve çıktık.  Koluma girip benimle beraber yürüdüğünde kendimi daha güçlü hissediyorum.  Cafetaryada sağ köşe de bi erkek topluluğu vardı ve biz tamda onlara doğru yürüyoruz.  Aralarından biri bizi görüp diğerlerini dürterek bizi gösterdi ve tahmin ettiğim gibi su hemen bana sana demiştim bakışları atıp güldü.  Ordan birine sarılıp öptü.  " selam çocuklar bu yeni arkadaş da okula bugün geldi adı hayal " diyerek beni tanıttı. Utandım sadece gülümsedim . Aralarından biri " ben kaya tanıştığıma memnun oldum hayal" diyip elini uzattı.  Tokalaştıktan sonra su" çocuklar bir dakika izin verirmisiniz hayale bir şey söylemeyi unuttum" dedi ve beni kenara  Çekti.  " ne oldu neyi söylemeyi unuttun " dedim. Su " o çocuk kaya tam senlik kıskandırmak için mükemmel . Hem yakışıklı hem romantik hemde serseri yani iyi anlamda " dedi. Dönüp kayaya baktım bakmaz olaydım oda bana bakıyordu gülümseyerek suya geri döndüm " peki operasyon başlasın o zaman" .

HAYAL VE ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin