Introducerea mea

174 2 2
                                    

Buna eu sunt Fabian (sau retardul) si am 13 ani de viata si dosar penal de prostie de vreo 2 ani incoace. Dupa cum vedeti din titlu sunt un minunat pizdar si un curvar excellent. Imi place sa imi petrec timpul cu prietenii mei care si ei sunt la fel de speciali ca mine. Fac tot felul de chestii stupide si nu pot sa ma opresc... Am o viata destul de complicata si dramatica dar o sa vedeti voi pe parcurs. Imi place mult sa fiu curvar si ma mandresc ca sunt retardat pentru ca de ce nu. Am citit sau auzit, nu mai stiu exact, ceva cum ca oamenii care fac misto de ei is mai destepti din punct de vedere al umorului sau cv de genul... Parerea mea e asta:" Daca esti prost, prost ramai". Multi doctori specialisti mi-au spus ca eu ies din ou de African dar eu cred ca sunt un animal spiritual. Tatal meu m-a abandonat dupa nasterea mea si eu am ramas cu mama si cu un om pe care nu prea il suport. Sunt un om ciudat cu o singura dorinta (o veti afla citind). Pentru mine prietenii sunt mai importanti decat familia deoarece ei vin si pleaca. Prietenii sunt totul pentru mine deoarece cu ei am facut cele mai multe prostii si amintiri. BFF-ul meu (Cosmina) m-a inspirat (obligat mai mult) sa incep sa scriu aceasta carte. In aceasta carte o sa zic despre intamplari inspirate din viata mea si o sa inventez eu si niste chestii care sa va faca pe voi, cititorii, sa va placa aceasta carte. Primul capitol il voi pune pe data de 7 februarie 2018.

Sunt curios cat de mult o sa ma tin eu de aceasta carte... Atat am avut de spus pana acum. Paaaa lume!!!

Viata unui pizdarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum