Határvonal

6 2 0
                                    


     Május 13-a, péntek. A nap, amikor minden megváltozott. Éppen hazafelé tartottam. Nagyon kellett sietnem, mivel már így is tovább maradtam a barátaimmal, mint kellett volna.
Az utat, ahol haladtam, fák szegélyezték. Keskeny kis ösvény volt. Még sohasem jártam itt. Van egy olyan érzésem, hogy történni fog valami.
A fülemben dübörgött a basszus. Csak tettem egyik lábamat a másik után. Kezdett besötétedni. Egyre gyorsabban szedtem a lábamat. Egy hangot hallottam. A nevemen szólított. Még gyorsabban mentem, már szinte futottam. Feltámatt a szél. Az idő hűlt lefelé. Egy fuvallat megérintette a csupasz karomat. Kirázott a hideg. Kezdtem félni. Elővettem a telefont a zsebemből, de nem volt térerő. Nem tudtam felhívni senkit. Egyre jobban féltem.
Már alig láttam valamit. Hol van az út vége? Megint hallottam a hangot. Szétnéztem. Nem láttam semmit, csak égbe törően magas fákat. Hideg érintést éreztem a bal vállamon. Felsikoltottam. Észvesztve rohantam előre. Még mindig nem láttam az út végét. Hirtelen minden világos lett egy pillanatra. Villámlott. Egy... Kettő... Há... És dörgött az ég. Akkorát szólt, hogy az egész testem beleremegett. A vihar már nagyon közel volt.
Kifulladva álltam meg. Egy sötét alakot láttam magam előtt. Engem nézett. Lassan közelítettem felé. Mikor megláttam a tekintetét, elsápadtam. Szürke szemeiből hidegség áradt. Meg akartam érinteni, hogy megbizonyosodjam róla, hogy élő-e vagy sem. Mikor hozzá érte, hidegség futott végig a testemen. Nem evilági teremtmény volt. Megszólított. Ki lehet? Mintha olvasott volna a gondolataimból. válaszolt.
- Érted küldtek.
Nem értettem. Miért? Miért jött volna egy természetfeletti lény pont éppen hozzám?
-Velem kell jönnöd – mondta.
Megfogta a kezem. Már nem éreztem azt a hidegséget, mint az előbb. Melegség áradt szét a testemben. Elkezdtünk távolodni a földtől. Felnéztem az égre és a sötét felhők helyett vakító világosságot láttam. Úton voltam a fény felé.
Másnap ez volt az újságban: „Holtan találtak egy 17 éves lányt. Az értékei a mellette heverő táskában maradtak. A halottkém jelentése és a lány orvosi kórlapja szerint mentális zavar állhat az eset hátterében. Még nem lehet a gyilkosságot sem teljesen kizárni. A rendőrség nyomoz az ügyben."
Május 13-a, péntek. A nap, amikor minden megváltozott...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NovellákWhere stories live. Discover now