Hayatımda böle kadın görmedim.Öğretmenliğini bakkaldan falan almış resmen.
Bi gün sınav kağıtlarını gösteriyordu.Cevap anahtarı kağıdı araya karışmış.O kadın gitti o kağıda )100 lük kağıda) 70 verdi.Yani bu kadın hiç bi bok bilmiyo.Şimdi sadede gelelim.Ben bir tek biyolojiden kalıyom onun yüzünden teşekkür de alamıom.Öğretmen performansa 72 verse geçiom.Ortalama 44 çünkü.Kadın ne diyo peki.Ortalamanız 49 sa bile geçirmem.Bende güzelce sordum.Öğretmenim size verdiğimiz performans ödevlerine göre bize not verdikten sonra ortalama 49 olsa bile geçirmeyeceğinizi kastediyorsunuz demi yoksa ortalamayı geçirmemek icin düşük mü vereceksiniz dedim.Oda hiç utanmadan daha karar vermedim dedi.Şimdi bu kadın öldürülmezde ne yapılır.Bende dedim gerçekte öldüremezsem watpadde öldürüm dedim.önce kadını kaçırıcam.
sandalyeye bağlayacağım.
Soru soracağım bilmedipği her soru icin parmaklarını keseceğim.Tüm parmaklar kesilene kadar devam.Sonra o parmakları okuduğu sınav kağıtlarına sarıp yedircem
.Yedikten sonra dilini keseceğim.
Sonrada ağzını dikeceğim.
Yanaaklarına kızgın demirle 4 basacağım.
Ardından bacak ve kollarını kesip bavula tıkacağım.Bavulu fırına atıp cayır cayır kül olana kadar yakacağım. muhahahaha...sanki fazla piskopatça mı oldu ne?Ay kendimden korkmaya başladım bir yandan yaoi yazıyom bir yandan korkunç öldürme yöntemi.