6. Larry Proof

29 3 5
                                    

Aceasta povestire nu-mi aparține, am gasit-o și eu și mi s-a părut credibilă și am zis sa o împărtășesc cu voi. Deci sa incepem:

" Nu știu nu sunt mare fan One Direction dar fratele meu a venit azi de lucru (lucrează că curățătorie in apropierea Londrei) și mi-a spus că l-a văzut pe Harry Styles că se uită la case de alaturi, locului în care lucra, care era de vânzare. A spus că nu a realizat la început că e Harry deoarece acolo nu erau paparazzi sau fani care sa țipe, dar erau cam 6 bărbați în costume cu el. Deci, bineînțeles că s-au uitat pe fereastră și a realizat că de fapt e Harry. DAR, și asta e partea principală, el a spus că Harry mai era și cu alt bărbat (înafara de cei 6 in costum). El l-a descris că o persoana slăbuță și mai scunda decât Harry. Deci atunci i-am arătat niste poze cu alți membrii din 1D, și când I l-am arătat pe Louis el era gen ' DA! Da el e! El e celălalt bărbat cu care era!' Deci eram foarte entuziasmata și i-am pus întrebări despre amândoi. Și el a zis " Ei păreau să fie destul de apropiați. Cred că se țineau și de mana la un moment dat. Și Harry continua să-și pună mâna pe spatele lui Lou in timp ce așteptau. Dar unul dintre oamenii în costum a văzut că mă uitam și a încercat să îi acopere pe Lou si pe Harry astfel încât să nu-i mai pot vedea. Și atunci el le-a spus ceva lui Louis și Harry și atunci ei imediat s-au despărțit unul de altul. Și atunci mi-am mutat privirea pentru că era o situație puțin incomoda. Și după un timp m-am uitat din nou și părea că Harry plângea și Louis îl consola."

Nu știu ce să cred dar mie povestea mi se pare reală. Nu este de acum a apărut prin septembrie 2017. Daca sunt greșeli îmi pare rău. Sper sa va placa. ♥️

Larry Stylinson: Body Language/ TheoriesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum