-Derin'in anlatımından-
Güneşin kendini belli etmesi gözlerimi ovarak yataktan kalktım.Şortlu pijama takımımı çıkardım ve daha düzgün sayılabilecek kıyafetlerimi giydim.
(Ayakkabıları ve şapkayı saymayın)
Sade ve şık görünüyordum. Odam dan çıkar çıkmaz annem dibimde bitti herzamanki gibi zarif ve şık görünüyordu.Tabii koskoca YILDIRIM HOLDİNG'in patronunun karısı olmak kolay mı ? Küçüklüğümden beri yanımızda çalışan Nurgül Teyze yine döktürmüştü.Annem ile beraber uzun bir kahvaltı yaptık. Babam ve abim nerde mi ? Herzamanki gibi babam erkenden işe gitmiş abim ise nişanlısı ile geziyordu. Aslında abimin evde olmaması işime geldi.Ne zaman kahvaltı yapsak "Ege seni üzüyor mu? Ilişkiniz nasıl gidiyor?"gibi sorular soruyordu.Haftasonu olduğu için Nehir ile buluşacaktık.Ayakkabılarımı giyip evden çıktım.
(Giydiği ayakkabı)
Mustafa Amcadan beni götürmesini rica ettim.Kafeye geldiğimde Çınar da gelmişti.Ahh ne kadar da yakışıyorlar! Onlara bunu ne kadar söylesem de sadece arkadaşız deyip geçiştiriyorlar ama ben onların birbirlerine nasıl baktığını görüyorum. AŞKLA.Nehir ve Çınar'ın oturduğu masaya doğru ilerliyordum ki gözüme girişe yakın bir masada oturan çocuk ilişti.ALLAHIM SEN NELER YARATIYORSUN! ama benim bir sevgilim var çocuğu biraz daha inceledim benden biraz büyük gibi duruyordu ama en fazla 1-2 yaş büyüktü, gözleri Siyahın en güzel tonuydu,hafif çıkmış sakalları ona ayrı bir hava katıyordu,ama ona asıl hava katan şey karanlık duruşuydu.
(Karanlık duruş ne demek tam emin değilim ama gizemli gibi bir şey )
Çocuğu incelemeyi bırakıp masaya doğru ilerledim.Yanlarına geldiğimde ayağa kalktılar ve teker teker ikisi ile de selamlaştım.Tam konuşmaya başlayacaktım ki telefonum çalmaya başladı .Ahh, Ege beni dün akşam defalarca aramıştı ama telefonum sessizdeydi ve duymadım .Daha fazla bekletmeden telefonu açtım.-Alo
-Derin neden telefonunu açmıyorsun!?
-Üzgünüm aşkım, telefonum sessizdeydi.
-Ahh başına birşey geldi diye çok korktum.
-Eee ne yapıyorsun Egecim?
-Hiiç evde oturuyorum.Sen?
-Bizimkilerle kafedeyim.
-Tamam.Ben seni daha fazla tutmayayım.
-Görüşürüz aşkım.
-Görüşürüz.
Telefonu kapatıp çantama koymuştum ki gördüğüm kişiyle gözlerimi büyüttüm.Nehir birşeyler olduğunu anlamış olmalı ki o da baktığım yere baktı. Ikimzide aynı anda
-HADİ CANIM!!!
dedik ve birbirimize baktık.
SELEN SÜRTÜĞÜNÜN O TAŞLA NE İŞİ OLURDU Kİ?
İYİ OKUMALAR😚😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SAPIĞIM
ChickLitBir genç kız rakip şirketle beraber ailecek çıktıkları akşam yemeğinde belkide hayatının sonuna kadar beraber olacağı kişiyle tanışıyor. Yankı:KİM DEDİM SANA!!!! Derin:Sen benim neyim oluyorsun sana hesap vermicem !!! Beni yavaşça kendisine doğru ç...