Karar zamani

38 2 0
                                    

Aksama doğru yorulmuş şekilde eve döndüm .Annenin yaptığı o güzelim yemekleri yiyip tam doymasamda sofradan kalkıp biraz koltukta uzandim.

           Düşüncelere daldim.İntikam çok agir bir şeydi.Ama babamı benden ayıran cani için azdi bile bence.Ama bu ise kalkışmalı miydim ??

          Bu sorularla uyuyakaldim. Sabaha doğru daha güneş doğmadan uyandım.Uyumak zordu ,zaten gece 3gibi uyuyakalmıştım.Camdan dışarı baktığımda azda olsa gökyüzünü görebiliyorum.böylece saati tahmin edebiliyorum.

          Her neyse,annemle kardeşimi uyandırmadan dışarı çıkıp hava almak istedim ,yaz yaklaşıyordu ama benim içim hala kış gibiydi güneş acmiyodu .

   

               Düşüncelere dalıp yola dokuldum .Ama karar vermek zorundaydım. 2sene boyunca icimde olan gün geçtikçe büyüyen bu aciyi azdsa olsa dindirebilirdim.Aynı acıyı o adama da yaşatmak istiyorum.

       Yapmalıyım ,o adamdan intikamimi almaliydim.Ama önce biraz kafami  toplamam gerekiyor.Ama her ne olursa olsun intikamımi alacaktim .evet bunu yapacaktım...

                Hikayeyi aci yönden biraz heyecanlı bölüme çevirmeye çalışıyorum ileriki bölümlerde bu olacak.....yigitin alacağı intikamin ne kadar sert olacağını goreceksiniz ...

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin