Okulun ilk haftası,yeni okul dönemine alışmakla geçer. Bu herkeste sabittir. 9 ayınızı beraber geçireceğiniz arkadaşlarınıza ve öğretmenlerinize,her santimini ezberleyeceğiniz sınıfınıza alışmaya çalışırsınız. Ben de öyle yapıyordum;bir şeylere alışmaya çalışıyordum. En çok da beni deli gibi süzen gözlere ve "Nasıl bu kadar çok kilo aldın?" "Zayıflayacak mısın?" "Diyet yapıyor musun?" gibi sorulara.
Zayıflamaya çalışmıyordum aslında,bu Tombul Miray'la aramız gayet iyiydi. Yeni vücuduma alışmıştım ve ona göre kıyafet alıyordum. Kalın bacaklar da git gide hoşuma gidiyordu. Ben buydum ve insanların iki lafıyla zayıflayacak değildim.
Bugün okulun 4. günüydü. İlk ders biyolojiydi ve ben biyolojiden nefret ediyorum. Umarım bu sene de kalmam bu gereksiz dersten.
Tenefüste o salak bakışların arasına;koridora çıkmaktansa sınıfta kalıp kitap okumayı tercih ettim. Kitap okurken yanıma bu sene sınıfa yeni gelen Maya geldi. Maya o kadar güzeldi ki bir bakan bir daha bakıyordu. Esmer,siyah,kısacık saçlıydı. Biraz minyondu.
-Hangi kitabı okuyorsun?
-Ah,ben de bana "Neden bu kadar kilolusun?" falan diyeceksin sandım.
Güldü.
-Neden bunu sorayım? Hem de kilo sana bu kadar yakışmışken. Seni geçen senelerden beri tanıyorum ve hiç bu kadar güzel gözüktüğünü görmemiştim.
-Teşekkürler ama sen beni nereden tanıyorsun?
-Aynı mahallede yaşıyoruz ve sen hep dikkatimi çekmişsindir.
-Ciddi misin? Ah,beni iki dakikada ancak bu kadar mutlu edebilirdin.
-Hala ne okuduğunu söylemedin.
-Kağıttan Kentler'i okuyorum,hiç okumuş muydun?
-Ah,evet. Okumuştum ve aşırı seviyorum.Dırırırım!!! Zil çalmıştı.
Diğer dersleri ve teneffüsleri uyuyarak geçirmiştim.