Taohan-One Shot

2.5K 66 6
                                    

PART-1

"Neşter."

"Neşter." Hemşire doktora istediğini verdiğinde dikkatle onu izledi. Ünlü kalp Cerrahı Huang Zitao Yarayı neşterle açarken zerre kan çıkmamıştı. Zitao dikkatlice yanındaki doktorlara ne yapmasını söyledi. Kalbe giden damarlardan biri tıkalı olduğu için hastasının olası ölümü gerçekleşebilirdi. Zitao hızlı ve beceriklice açtığı yaranın içine boru şeklindeki kamerayı sokup damarın ne durumda olduğuna baktı. Damar gerçekten kötü görünsede Zitao İki saatin sonunda işi bitirmiş ve yarayı kapatma işini yardımcısına ve ameliyat hemşirelerine bırakmıştı.Ağzındaki maskeyi çıkarıp. Elindeki eldivenlerden kurtuldu. Ellerini Stabilize etmek için sabunla yıkayıp güzelce kuruladı. Sonunda Kafasındaki Cerrahi boneyi çıkarıp beyaz önlüğünün cebine koydu.Arkasında hissetiği ayak sesleriyle topuklarının üzerinde dönüp ona bakan adama döndü.

"Tebrikler Tao. Ameliyatını izledim. Gerçekten çok başarılıydın."

"Teşekkürler Sunbae. "

"Sana bir şeyler ısmarlamama izin ver."

"Üzgünüm. Girmem gereken bir Ameliyat daha var."

"Yalan söyleme ameliyat çizelgesine baktım. Bir buçuk saat sonra Ameliyatın var. O bir buçuk saati bana ayırmanı istiyorum." Tao soğukça gülümsedi ondan yaşça büyük fakat görüntü olarak küçük adama.

"Bunu sevmediğimi biliyorsun Luhan."

"Neyi Tao."

"Seninle aynı ortamda bulunmayı."

"Kim ister ki Rakibiyle iyi anlaşmayı. Sana meraklı değilim Tao beni başkan yolladı."

"Başkan mı ?"

"Odama geçelim anlatacağım."

Luhan önden yürümeye başladı. üzerindeki beyaz önlük küçük adamı daha da sexy gösteriyordu. Tao ister istemez küçük Tao'nun hareketlendiğini hisseti. Fark ettirmemek için üzerindeki beyaz önlüğün önünü ilikleyip Luhan'ı ardından takip etti.

Sonunda Luhan odasının önünde durduğunda arkasında Tao'nun varlığını hissetti.Odasının kapısını açıp Tao'ya geçmesi için izin verdiğinde Tao içeri girip aniden onu da içeri çekti. Luhan'ı sert bir şekilde duvara yapıştırıp gözlerini gözlerine dikti. Acımasızca büyüğün dudaklarına yapıştığında Luhandan bir inleme kazandı. Nefes alamazken bile öpüşmeyi devam ettirmek isteyen ikili sonunda ayrılıp bir birbirlerine deli bakışı attı.

"Tanrı aşkına Lu sana kaç defa işteyken o dar kotları giyme dedim." Luhan sırıtıp biricik ! Düşmanına baktı.

"Bunu beni azdırmak için yapıyorsun değil mi ?"

"Hayır, hastalarım kotun bana çok yakıştığını söylüyor."

"Hastalarınla aynı fikirde olan biri daha var Lu." Tao dudağını ısırıp gözlerini aşağıdaki küçük arkadaşına çevirdi.

"O halde hasta beklemez değil mi Huang Zitao." Luhan Tao'nun duduklarına dudaklarını değdirerek söylediğinde Tao titredi. Luhan ellerini altındaki pürüzlü tende dolaştırarak kasık hizasında eğildi. Kafasını yukarı kaldırıp Tao'ya baktığında Tao mızmızlandı.

"Yap şu lanet işi artık. Çok az vaktimiz var." Luhan ikiletmeden kemeri açıp pantolunu ve boxerı aynı anda aşağıya çekti. Artık büyük üye karşısındaydı.Sırıtıp sevgilisinin penisinin başına bir öpücük konudurdu.Sıcak dilini penisin ucundaki yarığa değdirip emdi. Dilini düzleyip Tao'nun damarlı uzunluğunu boydan boya yalamaya başladı. Diliyle tekrar uzunluğun ucuna gelip bir anda hepsini ağzına aldı. Git gellere başladığında Tao'nun kasılıp çıkardığı inlemelerini duyabiliyordu. Doğrulup kendini soymaya başladı. İşini hızlıca bitirip eski yerine geri döndü. Luhan hem Tao'nun penisini boğazına kadar alıyor hemde giriş için kendini parmaklıyordu.(O nasıl bi tabir ya )

"Ahh Lu-lu-luhan yeter gelmek üzereyim. Şu-şu kanepede domal (Tövbe)" Luhan ayağa kalkıp Tao'nun gösterdiği kanepeye ilerledi. Köpek pozisyonunu alıp Kalçalarını biraz daha havaya kaldırdı. Arkasına Sürtünen parmakları hissedince gözlerini kapatıp tısladı.

"Hazırlamana gerek yok yeteri kadar genişletim. Çabuk ol ve seni hissetmemi sağla."

Tao kendini bir kaç kez deliğe sürtüp Luhan'a doğru eğildi. Dudaklarını emmeden önce kulağına fısıldadı.

"Özür dilerim bebeğim bu canını yakacak." Sonuna kadar kökleyip luhan'ın içine hayvanca penisini yolladığında Büyüğün dudaklarına kapandı. Böylelikle Luhan'ın inlemleri onun dudakları arasında birer aciz fısıltıya dönüşüyordu. Hızlıca içine gel git yaparken bir yandan da Luhan'nın beşik gibi sallanan penisini çekmeye başladı. Sonunda Luhan'ın içindeki doğru noktayı bulduğunda Luhan titreyip inledi.

"Ahh Zitao O-orası. Daha hızlı becer beni. Lütfen. " Luhan kendinden geçmiş bir şekilde inlerken sonunda ikiside aynı anda boşaldı. Luhan koltuğa yığılırken Tao'da onun üstüne bırakmıştı kendini. Nefes sesleri o dayı doldururken Luhan konuştu.

"Bu-Bu harikaydı." Tao doğrulup onu biraz yana çekti.Yanına yatıp yüzüne baktı. Gülümseyip sevgilisinin dudaklarına bir öpücük kondurdu.

"Yarından tezi yok bütün dar kotlarını çöpe atacağım Luhan."

"Ama-"

"Bebeğim sağlığa zararlı." Aşağı bölgesini işaret edip gülümsedi.

"Hadi şimdi biraz dinlenelim." Tao biricik Rakibine sıkıca sarılıp gözlerini kapattı.

Taohan-One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin