#1

67 2 2
                                    

"Bunu görmezden gelemem şeyma" diye yatak odasından bağırış sesleri geliyordu yatağımdan kalkıp aşağı inerken sesler dahada yükseliyordu babam "Şeyma bu adam kim açıkla bana aşkım lütfen"diye bağırıyordu annem bi adamlamı konuşuyordu kapının önünden bakmaya başlamıştım ki annem beni görüp "kızım mira" diyip yanıma yaklaştı babam ise ısrarlı bi şekilde "şeyma beni deli etme açıkla herşeyi" derken ben "anne n'oluyor?" annem sessizce "çocuğun yanında olmaz" babam annemin kolundan tutup dışarı çıkardı annem yutkunup "düşündüklerin doğru" dedi babam hayal kırıklığına uğramıştı mahvolmuştu annemde öyleydi anne demek ten utanıyor gibi hissetmiştim ben ağlamaya başladım babam bahçede bulunan jipine doğru ilerledi ve son gaza basıp köşkten çıktı annem ağlıyordu bana döndü sarılmaya çalıştı ama geri çekildim "hayır sen bunu nasıl yaparsın bunu babama nasıl yaparsın!" diyip içeriye koştum odama geçip kapıyı kilitledim ve ağlamaya başladım babama nasıl yapardı annemle babam çocukluk aşkıydılar birbirlerini çok seviyorlardı üzgğn bi şekilde odama çıkıp şarkı açıp söylüyordum..
Uyuyakalmıştım sabah olmuştu kaç saattir uyuyordum üstümü düzeltip kilitli olan kapımı açıp etrafa bakındım "baba" diye seslenirken hizmetli beni gördü "günaydın mira hanım" telaşlı bi şekilde "babam nerede annem?" üzgün yüz ifadesiyle " bugün boşanmak için mahkemeye gidiceklerdi" "nasıl yani ne zaman" kadın "birazdan başlar" demesiyle bi pantolon bluz geçirip köşkten fırladım "tahir abi beni babamın yanına götürürmüsün" arabaya bindik ve son sürat gidiyorduk ağlıyordum bi yandan ve gelmiştik inip hemen salona koştum gerçektende doğruymuş içeri girmemle annemle babamı görmem bir oldu hakim bana bakıp "sizde kimsiniz?" annem sessizce "kızımız" babama bakınca icim acıyordu biliyordum annemi ne kadar sevdiğini hakim"kızım buyur gel kimde kalıcağına karar ver" anneme bakınca pişmalık duygusu her halinden belliydi annem "babasında kalıcak" dedi babam "evet ben daha iyi bakarım" dedi hakim bana dönüp "kızım sen ne düşünüyosun"demesiyle arada kalmıştım bu da neydi niye tek çocuktum ben "ba-bam" diye kekeledim ve ağlıyordum çıkmıştık hiçbişey olmamış gibi annemle vedalaştım sanki son sarılmamız gibiydi babam anneme bırakmıştı mirasının yarısını güzel hayat yaşasın diye arabaya bindik babam "Mira gidiyoruz güzelim" ben şokun etkisinden çıkmamışken "ne nereye baba"babam " bu şehirde duramam heryerde o var izmire gidelim orda holding imiz var oranın başına geçicem" baya kararlıydı "baba hemenmi arkadaşlarım okulum" "yeni okul yeni arkadaşlıklar hep daha iyidir" diyip sözümü kesip attı "hemen bu akşam gidiyoruz bi gün dinlenip ertesi gün okuluna hayatına devam ediyorsun,sen daha gençsin yaşayacak çok şeyin var " babam ya kimbilir içi nasıl sızlıyordur.
Köşke gelmiştik hizmetliler tüm bavulumuzu hazırlamışlardı tahir abiyle felan vedalaşıp 2 saatlik yolu gittik müzik dinleyip kitap okuyordum.
"Mira kalk kızım geldik" uyuyakalmıştım kalkıp indiğimde güzel bir ev vardı önceki ev gibi değildi köşktü orası bir sürü koruma vardı şimdi hiçbirisi yoktu ama yinede büyük bahçesi vardı 2 katlı beyaz villaydı annem aklıma geliyordu.
Babam tüm valizleri indirirken yüzünde acı bi gülümseme oluşmuştu babam sipsiyah saçlı 40 yaşında 185 boyunda yakışıklı mı yakışıklıydı çok genç gösteriyordu eve yerleştik okulumuda ayarlamıştı ama uzak tı özel okullars mecburen burada bi liseye gidicektim şansıma hangisi gelirse.
Ev hazırdı bi nevi herşeyi vardı bi kıyafetleri koyduk babama baktığımda yatmış dinleniyordu yanına gidip "nolucak şimdi" dedim babam doğrulup "o ne demek öyle mira sen beni düşünme okuluna bak derslerini iyi tut lütfen kızım yarın git gez dolaş belki arkadaş edinirsin"  tamam baba yemek sipariş vermiştik hemen yiyip uyumultuk moralimiz berbattı en iyi uyku gelirdi. Sabah olmuştu uyandığımda ev yine sessizdi "anne baba" dememle yine duygulanmıştım babam yoktu ortalıkta aradım babamı"alo" dedi "2 dakikaya geliyorum" dedi ve kapadı bende üstüme siyah bi elbise giydim çok güzeldi babam gelmişti kapıyı açtım spordan geliyordu "erkencisin baba"dedim "biraz öyle oldu" ben babama bakıp "kahvaltı?"dedim babamda aynı şekilde benden bekliyordu babam "hadi o zaman beraber yapalım sonrada sen çık dedi "tamam" diyip kahvaltı hazırlayıp yedik babam bana yeni hat almıştı hattımı saklamıştı arkadaşlarımla konuşursam üzülüceğimi biliyordu." Baba ben çıkıyorum"diyip tamam kızım diyince çıktım evden.
Etrafa bakınıyordum yanıma kredi kartlarını almıştım alışveriş yapıcaktım okul için ve bulmuştum bir yer çok güzeldi gidip bir sürü şey buldum görevlilerden yardım alıp bedenlerimi bulurken ödemeye gelince yine çok para harcamıştım elimde 7 8 tane çantayla yürümeye çalışıyordum ki yoruluncs Starbucks a gittim oturdum kahvemi içerken nasıl eve gidicem diye düşünüyordum ama aklıma annem geliyordu kim bilir napıyodu şimdi bi kız geldi yanıma oturdu "selam" dedi bende "selam"dedim sevecen bi şekilde "nasılsın ben selin sen" elini uzattı "iyiyim mira bende memnun oldum"dedim gülümsedim selin "tek misin yeni taşınmış olmalısın" dedi bende gülümseyip "evet " ayağa kalktı "gel seni güzel yerlere götüreceğim" dedi ve benide kaldırdı elimdeki poşetlere bakınca "biraz zor olucak"dedi ve arabası olduğunu söyledi ona koyalım dedi bende tamam demiştim "ee neden geldiniz buraya"dedi ne deseydim annemle babam boşandı babamda buraya getirdi" mi diyecektim "uzun mesele boşver" dedim ve sustum " hmm pekala hangi okuldasın bğyük ihtimalle aynı yaştayız" dedi aynı anda 17 dedik ve güldük "okulum evime en yakın olan yerde bilmiyorum ismini"dedim selin evimi sorunca " bugün taşındık bilmiyorum bakayım" beklerken birden çığlık attı "bende burda oturuyorum aynı okuldayız "diye seviniyordu birden yüzü soldu "bizim okul " dedi ve sustu ben meraklı gibi "sizin okul"dedim oda "biraz belalı bir yer pis ortamı var yani " dedi "neyse takma onu"dedi ve ilerledik geziyorduk ben yorulmuştum babamı arayıp gelebilirmi diye sorsamda müsait değildi açmıyordu telefonumu seline kalmıştım " selin beni bırakır-" sözümü kesip arabam şurda " diyip ilerledi çok tatlı kızdı arbada.konuşuyorduk ve gelmiştik poşetleri koyduk ve oda biraz ilerde oturuyordu "görüşürüz yarın okulda "diyip sarıldı ve gitti bişey diyememiştim ve babam uyuyordu tahmin ettiğim gibi bu böyle olmazdıki mutfağa geçip yemek yapmaya başladım babam pilav nohut çok severdi,"baba yemek hazır hadi akşam oldu "dedim ve uyandı "kızım yorgundum kusurs bakma " desede biliyordum içi acıdığı için yatmaya çalışıyordu yemekleri görünce "miss gibi olnuş maşallah mirama" "afiyet olsun" diyip yedik ve uyuymuştuk okul vardı geç kalmamalıydım .
Sabah olmuştu ah benim uykum vardı kalkıp hemen hazırlandım mavi kot yırtık pantolon giyinip.beyaz bluz giyindim ve okul çantasını aldım ve çıkıcakken babam "okulun yerini bilmiyosun bekle"dedi "hem dışarda bi kahvaltı yaparız" ben "olmaz baba taksiyle giderim sen işini hallet görüşürüz " diyip çıktım taksi kapıdaydı bindim ve trafikte durmuştuk yanımızdan motorla hıphızlı birisi geçti elime bağladığım annemin bandajı gitmişti nasıl olmuştu camı niye açıyosam hadi açtım niye kolunu uzatıyosun mira ya annemin di o gelmiştik inince okul bi değişik geldi insanlar çok değişikti beni yiycekmiş gibi bakıyorlardı sınıfa doğru ilerledim okul biraz eskimişti müdürün yanına gidince sınıfımı öğrendim 11/C di müdürün yanından çıkınca arkası dönük birisinin bandajımı elinde tutarak gittiğini gördüm okul kıyafeti de yoktu ki peşinden koşsamda yetişemedim.
Ooooff pes edip sınıfa ilerledim girince insanlar bana dikkatlice bakmaya başladılar hiçbir tepki vermeden bakınırken selini gördüm şansa bak aynı sınıfa düşmüşüz"selam"diye üstüme atladı en arkada oturuyodu zil çalmıştı biz konuşurken selin "mira bu kızlar seni kıskanıyor" dedi gülmeye başladı bakınca harbidende öyleydi "ders ne " "matematik " diyip üzüldü dersler böyle geçmişti bugün ilk gündü gayet güzeldi ama o bandajımjn bu okuldaki birisinde olduğunu biliyodum son ders zilinde zil çaldı ve evlere dağıldık eve girince babam yoktu evde "alo nerdesin baba" "mira işlerim var bu gece gelemeyebilirim"dedi "tamam baba"dedim ve kapadım selin mesaj atmıştı "müsaitmisin bu gece içmeye gidelim diye çok az içeriz "dedi bende istiyordum biraz içmeye ihtiyacım vardı "tamam benmi seni alayım senmi"dedim oda "ben aşağıdayım " yazmıştı inanmıyorum bu kıza nasıl emin olabiliyordu aşağı indim arabaya bindim ve yola koyulduk iyi bir kızdı gelmiştik Güzel bir yere benziyordu içeri girerken babam aramıştı "selin içeri gir gelicem ben"dedim ve o içeri girdi "efendim baba" "mira nerdesin" "baba arkadaş edindimde bi küçük içelim dedik çok az"babam güldü "tamam dikkat et" dedi ve kapadım arkamı dönmemle birisine çarptım "yavaş ya nerde yaşıyoruz?"ağzımdan kaçmıştı kafamı hiç kaldırıp yüzüne bakmamıştım bile içeri girdim selini arıyordum ki barmenin yanında oturuyor beni bekliyordu "selin ne içelim " "bilmem ki mira ben biraz dans edicem sen iç" dedi ve gitti tek içicektim iyimi barmene en ağırı hangisiyse ondan ver dedim adam uzattı ve bi yudum alıyım derken elimdeki bardak ağzıma değilde havaya doğru gitmişti "selin lütfen tamam az içicem dedim ama " aldı kendisi içti yanıma oturunca erkek olduğunu anladım bu okuldaki bandajımı alan çocuğa benziyodu ama onu arkasından görmüştüm.
"Küçüklük senin için hızlı bir başlangıç değilmi?" dedi "küçüklük dediğinemi kızmalıyım yoksa bana karışmanamı?" dedim barmene dönüp "hafif bişeyler alalım biz" dedi ve aldığı içki uzattı bana "yalnız ben seninle içmem"dedim oda " seninle içmek istediğimi kim söyledi"derken bi kız gelip onda sarıldı ve öptü onu ben umursamayıp içkimi içiyordum barmen 5 6 tane getirmişti hepsini içmiştim yanımdaki kişi bana bakıyor gibiydi kızda gitmişti mekandakiler azalmıştı ayağa kalktım ve etrafa bakındım "Selin"diye bağırıcaktımki düşüyordum uçuyordum birisi beni kucaklıyordu beni birfen bıraktı ve yere düştüm selin yanıma geldi "mira iyimisin"  tepemdeki çocuğa bakıp parmağımla onu işaret ettim ve"pislik"diyip bayılmıştım...
Sabah olmuştu kendi odamdaydım ah başım ağrıyordu okulum ahh hemen rastgele giyinip çıktım saçımı arabada yapıyordum geç kalmıştım derse girince"hocam geç kaldım kusuruma bakmayın "dedim kafam eğik bi şekilde kimseye bakmadan girdim içeri en arkaya ilerleyip kafamı koyup uyudum "selin dürtüyodu kanka kalk ders beden" "uycam ben"dedim ve uyumaya devam ettim.
Selinden...
Sınıfra tek o kalmıştı spor odasında bekliyorduk ve hoca gelmişti kırpıştırıp durdum gözlerimi bu dünkü kişiydi kulüptekiydi beni görünce yüz ifadesi değişmedi karşımıza geçip "hazır,rahat ta dinle adım ateş"diyip yoklama almaya başladı gözü bana çarpıp duruyordu ismimi öğrenmek istermiş gibi "selin" dedi ve "benim" dedim sonra devam etti listenin sonunda mira vardı "mira?" demesiyle ben heyecanlanmıştım ne demeliydimki aradan birisi "uyuyor sınıfta" dedi hoca "miraya söyle 3 dakika sı var gelmezse ceza alıcak"dedi ben "nasıl hoca-m" demeye çalışsamda koşmaya başladım yukarı çıkıp mira nın yanına gittim "uyan uyan sırası değil uyumanın"

AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin