Už asi hodinu bloudím v cizím městě a v cizích uličkách. Pořád hledám něco k jídlu,ale nemám moc na výběr,vlastně žádný,kromě krve. Nechci zabíjet lidi,jediný co mi zbývá jsou zvířata a konkrétně krysi, protože jiný zvíře tu nevidím.
,,Ahojky,hledáš potravu? Poradím ti,chceš?"
Ozval se neznámý hlas,ale ten komu patřil,tak toho jsem neviděla.,,Kdo si?"
Bála jsem se,i když jsem teď silnější než předtím.,,Ukaž se mi ty srabe!"
Zakřičela jsem do prázdna,začínám být nervózní,jestli jsem to tak trochu nepřehnala. Ale zabralo to,ze tmy vylezl blonďatý,vysoký a štíhlý muž s vyceněnými tesáky.,,Tak abych se představil, mé jméno je Louis."
Uklonil se,jako gentleman. Nemohla jsem udržet smích,začala jsem se tam na hlas smát,div jsem nespadla na zem.,,Mé jméno ti připadá k smíchu,nebo čemu se směješ?"
Zamračil se,ale já se pořád smála.,,Promiň,ale musíš uznat že tvoje jméno je vtipný."
,,Tsss,uvidíme čí jméno je vtipný,jak se jmenuješ ty?"
,,Jiyun."
Slušně jsem odpověděla a zadržovala smích.,,Vidíš tvoje jméno je...emmm..taky srandovní,hahaha,vtipné co?"
Pokoušel se napodobit smích,ale oba dva jsme věděli,že on má retardovanější jméno,..Louis.,,Měli tě tvoje rodiče rádi?"
Zničeho nic jsem se zeptala,šlo vidět,že tahle otázka ho poněkud zarazila.,,No... v mé době jsem byl nemanželské dítě a takové děti nikdo neměl moc rád a navíc moji rodiče byli mladí,takže asi....teď nevím možná mě měli rádi,ale pak mě dali do děcáku s názvem MamaTataFuč. Proč tě to zajímá?"
,,Ale jen tak,teď už vím proč máš tak debilní jméno."
Zase jsem se rozesmála a on se víc naštval,ale pořád stál na místě.,,Ale neboj,určitě nejsi sám kdo má tak blbý jméno a abych tě uklidnila,tak určitě je někde horší než Louis."
Zazubila jsem se na něj,místo toho aby se taky usmál,tak dělal uraženýho.,,Tos mě uklidnila."
,,No vidíš,jak jsem hodná a cos říkal o jídle,chtěl si mi poradit ne?"
Po chvíli ticha se na mě konečně usmál a rukou pokynul,abych s ním šla,vím že cizím lidem nemám věřit,ale nemám na vybranou. Zašli jsme do jedný dlouhý černý uličky,kde byly krysy. Fuj.,,Ty asi nechceš,pít lidskou krev co?"
Podíval se na mě,nevím jestli vidím dobře,ale myslím,že má modrý oči.,,To máš pravdu,nechci zabíjet lidi,vždyť já taky byla člověk,tak proč bych je měla zabíjet?"
,,No dobře,něco jíst musíš,sice krysy moc dobrý nejsou,ale v nouzi pomůžou." Až se pořádně nasitíš,tak řekni,pak zajdem k ostatním."
,,K ostatním?"
Zaujalo mě to,protože do teď jsem žádný jiný upíry neviděla.,,Jojo,teď jez."
A jak řekl,tak jsem udělala.Když jsem skončila,vyrazili jsme do jednoho pajzlu,nebo hospody,prostě nevypadalo to moc hezky a smrdělo tu to. Ale uvnitř to bylo lepší, modernější,hráli tam hudbu a lidi tancovali,teda jestli to byli vůbec lidi.
,,Takže,sem chodí upíři,nebo i lidi?"
Zeptala jsem se a sedla si k baru. To by mě zajímalo co pijou,když žádnou chuť necítí.,,Jo,jen upíři sem chodí,proč myslíš,že z venku je to hnusný a páchnoucí,lidi sem prostě nechodí."
Usmál se a objednal si whisky.,,Ty cítíš tu chuť?"
,,No jasně,jediný co cítíme je lidské pití,ale jídlo už ne,pro nás je jídlo krev."
No teda,měla bych si něco o našem druhu přečíst,abych nevypadala tak hloupě. Lui mi povídal ještě dost zajímavý věci, například to že jsou i lidi,kteří nás loví,ale to jsem mohla předpokládat,pak ještě že i mezi upíry jsou gangy a jakoby mafiáni a nejsou moc hodný.,,Buzny sem mají přístup zakázán!"
Slyšela jsem smích a chtěla jsem zjistit kdo a proč to řekl. U vchodu stáli dva mladý muži a jeden velký chlap,asi to řekl on,chudáci je mi jich líto,vždyť to není špatný že jsou gayové,teda jestli to neřekl aby je naštval,možná jsou jen kamarádi,ale stejně,mají právo tu bít.,,Oni tu jsou semnou,mám s nimi schůzku."
Přistoupila jsem k nim a mile se usmála. Oni dva se divili,protože mě nikdy neviděli,ale hráli semnou a následovali mě.,,Hele tvoje holka chodí z buznama!"
Ten obří muž najednou zařval. Zastavila jsem se,překvapilo mě to,jako čí holka jsem? Jak to myslel? Otočila jsem se na něj a přistoupila k němu,on jenom pohledem uhnul někam za mě,taky jsem se jeho směrem podívala,stál tam Lui a kroutil hlavou aby nic neříkal,když si mě všimnul,tak se jen nevině usmál. Co předemnou tají?
ČTEŠ
.My Night Life.[POZASTAVENO]
FanfictionSmrt je jen začátek. Mladá žena Jiyun,má všechno co si přála, svojí vysněnou práci,dvě nejlepší kamarádky a milovaného přítele Namjoona. Netrvá dlouho a tohle všechno se změní jednou návštěvou nočního clubu. Musí začít nový život.