Pirmasis pokalbis buvo su viena draugiškiausių rašytojų _SkaistusDangus_. Gero skaitymo :)
Norėdama žinoti iš kokio žmogaus imsiu interviu, paskaitinėjau tavo aprašymą. Na, jis mane tikrai labai sudomino. Jame minėjai, kad dažniausiai tavo istorijų herojai patiria neigiamus jausmus. Kodėl nusprendei, kad tavo herojai turėtų gyventi ne tokį linksmą ir laimingą gyvenimą?
Huh.. savo aprašymą rašiau gana seniai, dabar gal reiktų jį pakoreguoti.. Tuo met kai pradėjau rašyti, turėjau nemenkų problemų, tai ir noro rašyti kažką linksmo nebuvo. Gal šiek tiek ir todėl, kad nelabai moku rašyti linksmas istorijas :D
Beeet dabar jau viskas gerai ir manau iškart po interviu eisiu koreguoti aprašymo :DDar truputi kalbant apie tavo aprašymą. Jame labai gražiai perteikei minties pagavimą. O kai jas "pagauname" ieškome žmogaus, popieriaus lapo arba šiaip kažkokios vietos kur jas galėtume išdėstyti. Ar laikai Wattpad saugia vieta išsakyti savo mintis?
Dėkuj (: Na, nemanau, kad tai pati saugiausia vieta, todėl tik dalis mano minčių keliauja į Wattpad.
Visas mintis kurias "pagaunu" surašau į savo dienoraštį, knygą.. nežinau kaip tiksliai tai pavadinti (:
Iš kaikurių minčių gimsta istorijos, kaikurių piešiniai, o kitos tiesiog lieka knygoje, kurią po savęs tikriausiai paliksiu savo atžalai (kad ir kaip kvailai tai skambėtų)Na tai tikrai nėra kvaila mintis. Manau, kad tai turbūt viena mieliausių ir geriausių minčių (: Kalbant apie piešinius, knygas ir ateitį. Ar planuoji ateityje gyvenimą sieti su menu (rašyti knygas, piešti...)?
Nelabai tiesa sakant. Tai tikriausiai ir liks tik mano hobiu. Piešti visada mėgau, bet niekad nemėgdavau to, ką nupiešdavau. Rašyma pasiliksiu kaip hobį, nelabai galiu įsivaizduoti save kaip rašytoją..
Savo ateitį sieju su kaikuo kitu (:Jei nepaslaptis, su kuo sieji savo ateitį?
Nepaslaptis. Esu šokėja nuo mažumės ir šiuo metu šoku šiuolaikinį šokį. Manau su šiuolaikiniu ir sieju savo ateitį. Bet taip pat labai myliu mažus vaikus! Tai gal net dirbsiu kokiam darželį:D
Esu pasimetusi tarp šių variantų..Na, tavo tikslai tikrai nuostabūs. O kalbant apie kiek artimesnį laiką. Ar turi tikslų wattpad'e?
Tikslų užsibrėžus kaip ir neturiu(: Rašau, nes man patinka. Taip pat yra žmonių kuriems patinka mano istorijos , nors ir mažai, bet yra (:
Betkada mažai gali peraugti į daug (: Rašai istorijas. Netgi ne vieną. Kas tave pastūmėjo rašyti/viešinti istorijas?
Kaip ir minėjau istorijos gimsta iš minčių. Istorijas taip pat iš pradžių rašydavau į knygą ir rodžiau tik savo geriausiai draugei. Tada ji ir pastūmėjo arba kitaip sakant privertė mane jas viešinti, nes jos manymu "mano istorijas turi paskaityti žmonės" , bet taip atsitiko, kad dabar tos mintys manęs nebeaplanko ir tokiu atveju aš vėl kreipiuosi į draugę ir ji visada man padeda.
Taigi, tavo mintims išsiliejus ir draugei pastūmėjus, paviešini savo pirmąjį darbą. Kaip tuo metu jauteisi?
Jaučiausi begalo laiminga, bet tuo pačiu ir truputėlį bijojau. Laiminga, nes išdrysau paviešinti tai. Bijojau, nes tai pamatys kiti žmonės, ne tik draugė. Galvoje kirba įvairios mintys. Kas jeigu nepatiks? Kas jeigu sulauksiu daug neigiamų emicijų? O jeigu išvis niekas neskaitys..? Bet šiuo metu viskas gerai. Džiaugiuosi, kad įkėliau(:
Kokį patarimą duotum neseniai pradėjusiam kurti žmogui?
Žmogaus kuryba yra jo sielos, minčių , jausmų išsireiškimas. Niekas negali smerkti tavęs nesvarbu kaip tai darai. Visada atsiras žmonių kuriems nepatiks, kurie niekins, bet juk visiems neįtiksi! Daryk tai dėl tų kuriems patinka tai ką tu darai, bet svarbiausia dėl pačio savęs!
Ačiū jai, už sugaištą laiką atsakinėjant į klausimus. Manau skaitytojams tikrai patiks jų mėgiamą rašytoją pažinti artimiau.
Jei norite, kad iš jūsų mylimo rašytojo arba jūsų pačių paimčiau interviu, rašykite komentaruose arba į asmenines žinutes ♡
VOCÊ ESTÁ LENDO
Trumpi pokalbiai su wattpad'o kūrėjais 》💚
DiversosImsiu interviu iš jūsų arba jūsų mylimo rašytojo. 💚 - esu pasiruošus iš visų imti interviu 💛 - interviu teks ilgokai palaukti 💤 - dabar interviu imti negaliu -GreenSoull