Herzamanki gibi kucuk bir banka yerine bugun buyuk bir merkez bankasi soyacaktim!evet ben.
Bu ilk soygunum degildi bircok kez kucuk hirsizliklar yapmistim. Ne bileyim market soyma,gasp,kucuk banka soygunlari ve birazda kalp hirsizligi yapmisligim vardi tamam tamam cok soguktu biliyorum.son hazirliklarimi yaptiktan sonra derin bir nefes aldim hazirdim ama en yakin zamanda kendime bir is ortagi bulmaliydim cunku bunlari tek basina yapmak gercekten cok zor oluyordu
Siyah kulustur arabamda son kez sigarami tütturdum.bunu yapmak gercekten zor olacakti daha once hic yakalanmamistim ve bu kezde yakalanmamaliydim.siyah ceketimi uzerime gecirdikten sonra silahi cebime koydum ve yavasca bankaya yurumeye basladim.
10 dakika sonra guvenlik gorevlileri yer degistirecekti ve ben bu esnada bankayi soyacak ve arabam 'şimşek' e binip hizla kacacaktim,evet planim buydu.orada calisan bir kadinin kartini calmistim ve bankaya o kartla girecektim boylece yeni geldigimi soyleyip kasanin sifresini ogrenebilirdim.bankaya girdigimde bir sandalyeye oturdum ve etrafi inceledim,sakin gorunuyordu ve az miktarda musteri vardi.birkac dakika sonra saatimin alarmi calmaya basladi bu alarm artik zamanin geldigini gosteriyordu ayaga kalktim ve elimi cebime attim tam silahimi cikaracaktim ki birden bankaya silahli bir grup daldiginda felegim sastiSiktir!
Onlarda mi burayi soymaya gelmisti?
Aralarindan biri bagirdi "kimse yerinden kipirdamasin eger polisi aramaya veya alarma basmaya kalkarsaniz ölürsünüz!"
Gulumsedim cunku ben yillar once ölmustum.Geçmiş
"Angel!buraya gel bebegim"
"Tamam anne!"
Kosarak annemin yanina gittim yine agliyordu ama bu kez onu daha cok cani aciyormus gibi gordum.
"Neyin var annecigim?" Diye sordum kucuk ellerimle annemin islak yanagini oksarken.bir yandan bende sessizce agliyordum.babam herzamanki gibi anneme zarar vermisti bunu biliyordum annem bana her ne kadar "dustum ve suratimi biryerlere cartim" desede artik inanmiyordum cunku artik 6 yasindaydim az cok neler oldugunu anlamaya baslamistim.aslinda babamin annemi dovdugunu mahallemizdeki baekhyun soylemisti ve o gercekten cok zorba birisiydi.cetesiyle beni sıkistirir ve seker almak icin biriktirdigim paralarimi alirlardi.annem beni kucagina alarak saclarimi oksadi.
"Angel,annecigin cok uzun bir yolculuga cikacak bebegim.fakat seni goturemeyecegim cunku orada kocaman devler ve cadilar var hayatim.ve biliyorsun onlar kucuk cocuklari pek sevmezler"
Yavasca basimi onaylayan bir sekilde salladim "orada ne yapacaksin anne?"
Usulca gulumsedi
"Oradan sana birsuru seker getirecegim.hatta beni ozlediginde gokyuzune bakip beni gorebilirsin"
Sevincle ziplamaya basladim "anne sen yukaridaki diyarlara mi gideceksin!?benide gotur lutfen ben saklanirim ve boylece beni oradaki devler ve cadilar goremez"
Annem tekrar aglamaya basladi "olmaz hayatim seni gorurler.sen burada babanla kalmali ve kucuk kardesin kaiye bakmalisin"
Dudaklarimi buzdum "tamam ama oradan birsuru seker getirki yiyebilelim ve unutma anne" dedikten sonra kulagina egilip bir sir verdim "uzerinde damla cikolata olan kurabiyelerdende getirmeyi unutma"O gunden sonra annemi odasinda bir ipte asili bulduk
ardindan birsuru siren sesi...Kizlar bu kitapta bts ve exo karakterlerini birlestirecegim.
Umarim begenirsiniz ^-^
Eger begenmediginiz bir yer varsa yorumlara yazin
Ve onerilerdede bulunabilirsiniz
Diger kitaplarimida okumayi unutmayin♡
Opuldunuz-Kookiella