is ortaklari

44 3 0
                                    

Buradan tuymeliydim!yavasca yerde surunerek arka cikis kapisina dogru ilerlemeye basladim ama birisi sertce ayaklarimdan tutup beni geriye dogru suruklemeye basladiginda odum bokuma karisti.ona tekmeler savurmaya basladim ama ne yazikki hepsi bos yerlere gitmisti

Sertce beni kaldirarak digerlerine gosterdi "bu degil mi?" Digerleri onu onaylar bir sekilde yanitladi "kartina baksana jimin orada sef oldugu yaziyor!" Beni surukleyen adam konustu "lanet olsun V seni kac defa soygunlarda adimla seslenmemeni soyleyecegim!" Ardindan ikiside birbirine bakarak kafalarina vurdular

Ne kadar aptallardi bunlar! Dortlu ust katta nobet tutarken diger uclu beni asagi kata indirdi.oradaki kapiyi kirdilar ve kapiyi actiklarinda kasayi gordum.kocamandi

Jimin denen cocuk beni kasaya dogru itekledi ve silahi bana dogru dogrulttu "bakip duracagina su lanet sifreyi gir!" Stresten dolayi ellerim terlemisti. Sesim titreyerek "sifreyi bilmiyorum "dedim. Dalga gecercesine gulduler ve bu kez jimin silahi basima bastirdi ve omzumu kemiklerimi kirarcasina sıkti "gir su sifreyi yoksa kafani ucuracagim!"

Tanrim bu fazla oluyordu.benimde sansima sicayim cala cala buranin sefinin kartini calmistim!uzaktan polis siren sesini duydugumda tek umudumun bu aptallar oldugunu dusundum ve aklimdan planlamaya basladim.sesimi biraz titreterek ve acindirarak konustum "tamam sifreyi girecegim ama lutfen silahlarinizi yere birakin cok korkuyorum"

Hepsi sinirli bir sekilde nefes verip silahlarini yere koyduklarinda simdi tam zamani oldugunu dusunup planimi uygulamaya basladim.yanimda duran jimin serefsizinin erekligine sert bir tekme atip cenesine bir tane caktigimda aci icinde bagirdi ve cenesine vurmam nedeniyle yari baygin halde kucagima dustugunde boynunu kolumun arasina aldim ve silahimi cikararak digerlerine dogrultup bagirdim "ya benide buradan kacirirsiniz ya da o olmadan buradan gidersiniz " dedigimde maskelerinin altindan bile ne kadar tedirgin olduklari belli oluyordu.siren sesi yaklasmaya basladiginda bu teklifimi kabul etmek zorunda kaldilar "siktir!tamam senide kaciracagiz.tanrim buda nesi bizimle dalga mi geciyorsun?! "

Butun grup toplanip buyuk bir arabaya bindigimizde hepsinin bakislari bana yogunlasti.jimin hala baygin halde kucagimdaydi ve bende
kafasina silah dayiyordum.aralarindan birisi konustu "tanrim indir su silahi artik!onu yanlislikla vuracaksin"
Tedirgin bir sekilde onlara baktim "eger..."
Kollari dovmeyle kapli kisi bagirdi "tamam sana birsey yapmayacagiz yemin ederim yeterki su siktimin ceneni kapat artik! Zaten senin yuzunden hersey boka sardi" araba hizla ilerlerken silahimi indirdim.

Iste simdi kendime is ortagi degil is ortaklari bulmustum!

Kizlar lutfen okuduktan sonra begenin
Begeni ve okunma gercekten cok dusuk :(
Sizi seviyorumm ^-^

-kookiella

Hırsızlar Çetesi -BTS-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin