2

13 1 0
                                    

  " Fără panica,fără stres,fără emoții. Respiră adânc și mergi înainte." Motoul meu de ceva timp.
     
    Sunt singura in camera mea si ma gandesc ce se v-a intampla cu mine mâine. Tot ce iubesc se află în această casa dar acum sunt nevoita sa o parasesc.
    Blestemat sa fie cel ce se presupune a-mi fi tată. Nici nu stiu sigur daca eu sunt fiica  lui. Mama e o usuratica care m-a parasit la cateva zile de la nastere sub motivul ca eu eram o greseala intre ei doi. Tata s-a trezit cu mine la usa plus un bilet in care îi explica acestuia ca eu sunt a lui.
     Din cauza ca tata nu a mai gasit un loc de munca a trebuit sa vanda casa. Nici acasa nu eram tratată  bine. Tata ma batea din cauza nu munceam suficient dupa parerea lui. Dupa moartea bunicii casa mi se pare intr-un haos de nedescris.
      Bunica era singura care ma iubea cu adevarat, dar din pacate nu mai e cu mine de cateva luni bune. Ea nu ma certa, nu ma lovea, era singura care imi alina suferințele.
      Din clipa in care tata a vandut casa mi-a zis ca nu mai am ce cauta langa el intrucat nu are cu ce sa întrețină. Era o minciuna. Toti banii pe care îi luase de pe casa îi cheltuia pe alcool si tutun.
     Din cauza ca tata a vandut casa sunt nevoita sa plec de acasă și să imi gasesc un loc in care sa traiesc.
      Simt cum camera se invarte cu mine. Bagajul pe care l-am facut nu este foarte mare.
      Cu agitația asta am si uitat sa ma prezint. Numele meu este Coriné Tomas numele mi-a fost lasat cu tot cu bilet in fata usei tatei.
      Toate rudele mele sunt in tari straine dar cea care sper sa ma primeasca este matusa mea Fioń. Locuiește pe alt continent dar cu micile economii pe care le am pot sa îi gasesc un bilet de avion. Plec din țară și din cauza viitorului mai bun.
        Tot ce sper este ca mătușa sa ma primească.
    
  

Diabolik Lovers: SchimbareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum