*İnsanlar değişir ama ifade ettikleri aynıdır.* (Multmediadaki gif yandaki sözün gifidir.)
Bazı sözler yazmak hoşuma gidiyor bide çok etkileyici ve beni anlatıyorsa hemen yazarım.Öncelikle voteleriniz için çok teşekkür ederim ^^.Ve konumuza dönelim ;
İlk olarak ; Tumblr'daki sevgililer.Ah içinizden ah burda da mı ordaki sevgilileri mi konuşcaz? diye düşünmeyin asla öyle bişi olmuyacak sadece ifşa edicem bizi.Her ne kadar kıskansakta,küfürler saydırsakta çok istiyoruz Tumblr sevgili.'Mesafe var hem ne bilcez başka bir kızla yiyişceğini' bunun gibi sözler geçer aklımızdan yalnış düşünce aslında bende öyle düşündüm ta ki o sevgili çiftlerden birisine soru sorana kadar 'insan güveniyorsa o ilişki ömürlük' dedi.Bu sözü çok etkiledi.Ama sonucunda öyle bir ilişkim yok.Banane.Reeldekilerden de bişey olmaz.Aslında hepimiz yalnızlığımızla yakınıyoruz.'Niye yalnızım of ben ne işledim de yalnızım of' diye yakınıyoruz ya sonra sevgiliniz olunca yalnızlığınızı özlüyorsunuz.Aslında yalnızlığımı aldatıyorum gibi bişey.Özlüyosunuz.Yaşadım.
İkinci olarak ;Tumblrdaki kahve olayı.Birde kitap sevgisi.Ah çok seviyorum onları.Tumblr'a üye olmadan önce kitabın yüzünü açmayan,kahvesiz olmadan hayatına devam eden insanlar nedense kitap okuyucuları ve kahvesiz yaşayamayan insanlar olmaya başladılar aslında Tumblr'ın ismi 'kitap okuma sevgisi ama okumadan önce kahveyi eksik etmeyin' ismi olucakmış.Ben kitap okumayı daha öncede seviyordum vede Tumblrı açmadan önce 'neden kitapla birlikte kahve içiyorlar anlayamadım şahsen ben kitap okurken bişey içmeyi sevmem kahveyi sabahları içerim o ayrı' düşüncesi vardı.
Birde yağmur yağınca kavhe içme modası.Düşünce ise ; "Dur yağmur yağıyor hemen kahve yapmalıyım kupamın çok güzel olması lazım kitapta getiriyim fotoğrafını çekiyim" artık fotoğraf hem Twitter'da hem Facebook'da hem İnstagram'da vedeTumblr'da paylaşması var.
Arkadaşlar yağmur yağınca ben ne mi yapıyorum balkona çıkıp yağmurun düşmesini seyrediyorum.Toprağa düşünce toprak kokusunun bir farklı kokması burun deliklerimi açıyor.Huzur verici.Sonra elimi gökyüzüne uzatıyorum damlacıkların elime damlaması çok tatlı.Ben yağmur yağdığındaki anılarımı anlatmıyorum belki sizde yapmışsınızdır diye söylüyorum.Yapmacık olmayın.Tumblr kullanan insanlar yağmur yağdığında kahve yapıp kitap okuyorlar düşüncesi olmasın kesinlikle öyle bişi yok sadece bazı insanların havalı veya 'cool' gözükmesini sağlayan bir hareket.
*"Doğallık her insana yakışır ama bazı insanlara hayvanlığı bile yakıştıramıyorum*"
+6 votede yenisi gelir ! şimdilik görüşmek üzere ^^ :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tumblr Gerçekleri.
Non-FictionTumblr ifşaları. Tumblrı paralı sanan girmeye korkanlar. Tumblr kodlamaları. Tumblr anonim de olsa mesaj atmasını dileyenler Tumblr avatarını bilmeden paralı avatar seçip ay sonu paketi fırlayanlar. *Dondurmanızı kaseye koyup yeme havası hadi bu kur...