Merhaba! Evet bayadır buraya yeni bölüm koymuyorum,ama tatil yapıyordum ve diğer hesabımdaki hikayelerimle ilgileniyordum.Eğer bakmak isterseniz hesabım @evilandhell.Burdaki profilimede bakabilirsiniz ^^ Reklam yaptıktan sonra konumuza geçelim ; He bu arada ben yokken voteleri çoğaltmışsınız,çok teşekkür ederim! Sizi seviyorum ^^ Bu arada isterseniz multideki müzikle okuyun benim şu aralar çok dinlediğim bir müzikdir.
İyi okumalar!
Evet şimdi konumuza dönelim.
Burdaki okuyucularımın hangisinin tumblr'ı var bakalım el kadırsın.Ya da yorumcuklarını fırlatın.^^
Herneyse tumblr olanların hepsi bir anonim bekler,mesaj bekler.Ve bende onlardan bir tanesiyim ve ağlamak üzereyim.Takipçileri az olanlar,anonim için erken çünkü takipçi çokluğu lazım ama varsa bilemem.Benim takipçilerim iyi ama mesaj kutum sadece 3 mesajla dolu bir taneside anonim ama iğrenç bir soru sormuş.
Evet kızlar bir gün o mesaj bölümünün doluluğunu görüceğiz! Bundan eminim! ^^
Ve bir konuya değmek istiyorum.
Benim takip ettiğim bir blog (ismini veremem) işte o bloğun takipçileri çok olduğu kadar anonimleri yani soruları çok ve cevapladığı soruları benim ana sayfamdan görebiliyorum.Erkek ve çok tatlı ama gelen anonim sorularına egoist cevaplar veriyor,havalı bir şekilde.Ve bazı hakaret dolu sorular alıyor,bu doğal.Çünkü gelen soruları çok kısa ve anlamsız cevaplar veriyor ve bu bazıların sinirini bozuyor.16 veya 17 yaşında tam bilmiyorum.
Evet bize hiç mesaj gelmiyor,gelse bile ilk tepkim,evde çığlık atmak,sandalyemi etrafımda döndürmek olurdu ve cevap veremezdim.İşte böyle bir girl'im ^^
Ve bana Tumblr hesaplarınızı atın istiyorsanız yoruma,takipleşelim okuyucularımla! ^^
Ve bu bölümünde sonuna geldik kısa evet ama bugün yola çıkıyorum tatilden dönüyorum İstanbul yolcusuyum belki yarın veya ertesi gün yeni bölüm atarım,sizi seviyorum! ^^
"Şunu da unutmamak gerek;Gölgede yaşamak ölmek demekti."
Sınır ; +10 vote 5 yorum ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tumblr Gerçekleri.
Non-FictionTumblr ifşaları. Tumblrı paralı sanan girmeye korkanlar. Tumblr kodlamaları. Tumblr anonim de olsa mesaj atmasını dileyenler Tumblr avatarını bilmeden paralı avatar seçip ay sonu paketi fırlayanlar. *Dondurmanızı kaseye koyup yeme havası hadi bu kur...