Eğer Yaşarsam

187 2 0
                                    

Yine bir kış günüydü.Çok kar yağdığından okullar tatildi.Bizimkiler de tatil diye yolculuğa çıkmaya karar verdiler.

"Damla hadi kızım geç kalıcaz."diyen annemin seslenişini duydum.

Bende ona karşılık "Tamam anne geliyorum." dedim ve hemen çantamı alıp aşağıya indim.

Arabaya binmiştik gidiyorduk.Ben telefonumda Eylülle mesajlaşıyodum. Yollar tabi buzluydu.Birden araba kaymaya başladı. Babam frene bastı ama hala kayıyorduk.Korkmuştum.Duruya sarıldım.

Duru:

"Abla çok korkuyorum."

Ben de korkuyordum.Ama bunu Duruya belli etmek istemiyordum.

"Korkma canım bişi olmayacak."dedim.

Babam da oradan ekledi:

"Telaş etmeyin çocuklar sadece kemerlerinizi takın.Bişey olmayacak..."derken kaza yaptık.

~~~~~~~~

Hastaneye gelmiştik.Yarı baygın gibiydim. Annem,babam ve Duruyu göremiyordum.

Hemşireler alnıma bir şey sürüyordu. Herhalde orada yaram var diye düşündüm.Sonra kapıya baktığımda Duruyu gördüm. Onunda sadece kolunda ve bacağında çizikler vardi.Ama hala annem ve babamı göremiyordum.

2saat olmuştu. Hemşireler her ne kadar sessiz konuşsalar da ben duyabiliyordum.

Hemşirelerden biri diğerine şöyle diyordu:

"Anne ve babalarının öldüklerini nasıl söyleyeceğiz?"

Şok olmuştum.Nasıl yani..Annem ve babam ölmüş müydü?

Eğer YaşarsamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin