"disini tiada apa2 melainkan kegelapan.....sekali kau terjebak di sini kau memang takleh keluar hanya dengan satu cara saja semua orang disini boleh bebas dan tak diseksa"-(???)
"orang bumi selalu berfikir yang hidup di dunia 'ni' seronok tapi........... Tch such an a stupid human semua manusia sama jer sanggup melakukan apa2 saja untuk mengejar impian diorang sebab tu lah diorang sampai sanggup jual 'soul' diorang kat demon2 macam kami ni nampak tak kebodohannya di situ???"-(???)
"aku tak pernah walau sekali pon berasa bersyukur dengan takhta ni! Not even one! Nampak macam seronok main takhta2 ni but actually it's kill me"-(???)
"kenapa manusia sentiasa mengejar kesempurnaan yer???? Why?? 'we' want to like them but they want to be like 'us' mengejar kesempurnaan actually ialah benda paling buruk pernah berlaku di dunia ni kau akan dapat benda yang 'opposite' dengannya"
"walaupon kami nampak macam angel tapi tu tak boleh mengubah hakikat yang kami ni demon! DEMON WILL ALWAYS BE DEMON THEY WILL NOT EVEN ONCE WILL CHANGE TO ANGEL"
"manusia ni bodoh cuma diorang jer yang tak sedar or taknak mengaku hakikat nya"
"manusia selalu berkata bahawa kami ini ialah makhluk yang jahat tapi sedarkah mereka yang bahawasanya mereka lebih teruk daripada kami???? Don't so quickly judge another people"
"manusia ni sebenarnya lebih teruk daripada kami walaupon kami jahat tapi kami tidak mengkianati sesama sendiri kalau ya pon kami hanya berlawan secara adil jadi salahkah jika kami menghukum makhluk seperti manusia???"
Holah2!!!!! Ni author kembali dengan ff yang baru hope korang enjoy and janganlah taksub or percaya sangat semua benda yang ada dalam ni sebab semuanya dari otak author korang yang gorgeous ni! *flip demon ber-8* actually semuanya 100% dari otak author termasuk jalan cerita author tak tiru dari internet,webtoon,anime,manga, or ff yang lain 100% dari otak author soooooooo kalau korang berani2 copy author kerat korang satu2!!!~~~ arrachi???? K bbyyyeeeeeeeee
Salam cinta dari Taehyung aka my husband to be! Ce cewah gurau jer tapi serious talk dia memang super duper HANDSOMEEEEEEEE KKKYYAAHHHHHH hoho melting jap '(*∩_∩*)′
Again2 and AGAIN nenek orange ni meranapkan mood I apa masalah kau senanyer nenek????? Susah sangat ker nak publish ff ni??? susah SANGAT KER???? bukannya aku mintak kau buat cerita dalam ff ni jadi betul2 dan aku lah heroin nya!!!! *hohohoh kembang jap* ahhhhhhhhh aku menci hang nenek orange dahlah orange huduh lak tu *tak swag tul lah warna kau* wae????!!!!7 kalau benci cakap lah takyah lah serang jiwa dan mental aku aku terseksa kau tau tak???? Otak letak kat mana hah???? Kat muka????!!!!!!
#author dah gila
#mohon tabah
#sis tabah
#kena jumpa doctor lah rasanya
#migrain aku dibuatnya nenek orange ni
YOU ARE READING
「"My K-Legends Husband!~"」
Fantasy「Tersebut lah sebuah legends yang merupakan legends yang paling ditakuti oleh semua pemerintah langit..... ianya mengenai 8 orang demon yang merupakan waris pemerintah langit yang digeruni dan dikagumi oleh semua makhluk langit kerana keakrapan mere...