Ep 1~luahan Hati

148 34 6
                                    

"wehhh tu budak YANG BAWAK BALA tu kannn???" kata budak2 lelaki yang nakal itu sambil menunding jari kearah seorang kanak2 perempuan yang berjalan sambil menunduk kepala itu......

"ishhh dia kan PEMBAWA MALANG tengok lah mak bapak dia pon lari sebab tak tahan dengan bala dia tu" setiap bait2 yang kejam sengaja ditekan-tekan oleh sekumpulan kanak2 perempuan yang menyemak datang kat situ.....

Kk back to story:.....

"hooiiii pompuan kau nak gi mana hah???? blah lahhh tengok disebabkan kau semalam cikgu ferri terhiris tangan dia!!! Ni mesti sebab BALA kau an?? wooiii aku tanya jawab larhhh *tunjal2 kepala kanak2 perempuan yang malang yitu* (me:tunjal2 kepala budak tu guna coconut)

"hisk.....hisk......mana ada!~ dah terjadi dah ponw nak wat cam mana???" kata kanak2 perempuan itu... Dia sudah tidak tahan lagi setiap kali dia datang ke TASKANYA PASTI DIA AKAN DIBULI!~ SEMUA BENDA2 BURUK YANG TERJADI AKAN DIKAITKAN DENGAN NYA WALAU PON DIA LANGSUNG TIDAK MELAKUKAN APA2......yeeee semua budak2 yang dinyatakan diatas masih lagi kanak2 yang belajar di TASKA..... Mesti korang pelikkan?? Asal dohhh baru taska2 ponw dah pandai tunjuk gangster dannn jawapannn nyaa ialahhhhh.....



Aye ponw tak tau or kesimpulannya Udak2 zaman sekarang memang semuanya creepy!~2

Back to storyyyy:.........

"eh!!!2 menjawab lak udak nihhhh aku pang kang!!! Woiiii kau tu dah memang bawak BALA ni mesti datang dari ibu kau! Yelah dia kan PELACUR sooo entah apa2 bala tah dia bawak kat kampung nih pastu turun lak BALA TU KAT KAU dasar ANAK BALA!!!!!!!" tempik makcik2 kipochi ➕ remaja2 perempuan yang menyemak kat situ..........



Tak lama kemudian seorang kanak2 pompuan yang diyakini anak makcik2 kipochi tersebut mula membaling sesuatu tepat2 pada KEPALA kanak2 malang tersebut pada mulanya semua orang yang berada di situ tergaman tapiii tidak lama mereka turut membaling2 barang yang terdekat seperti sayur2,kasut,batu dan kubis manakala kanak2 malang tersebut hanya mampu menangis sebenarnya dia sudah biasa dengan keaadaan ini tapi tidak pula sampai main baling2 barang niii (semuanya sebab cikgu taska dia tak hadir sebab tu semua orang jadi melampau-lampau

Me:*baling jhope kat betina2 ➕ jantan2 yang baling barang2 tuhhhh!!*)




Tiba2.........












"stopppppp!!!!!!! BERHENTI LAHHHHHH APA NIH MAIN BALING2 BENDA NIH??? STOPPPP LAHHHHHHHHHH DIA BUKANNYA BINATANG WAHAI BINATANG!!!!!" tempiak seorang kanak2 lelaki sambil berlari terkedek2 kearah sekumpulan 'BINATANG' yang masih membaling barang2  kepada kanak2 perempuan yang malang itu..........







Maaf dapat wat sikit jerrrr kat kampung actually nih my grandpa sakit..... Apa2 ponw maafkan beta terhadap.....


👉kekelingan ayat👈

👉typo👈

👉susunan ayat cam 'ba alif ba ya'

👉agak sedikit ➕ merepek ➕ jalan cerita cam mintak akaki👈




Kalau readers2 rasa nak author padam ff ni takpe cakap jerrrr nanti titew padam kay??? *wink*



Kalau rasa ada tak paham apa2 sebab kekelingan ayat..... Anda dimempersilakan untuk bertanya tentang apa2








VOTEMENT AMAT DIALU-ALUKAN 😉😉✌











「"My K-Legends Husband!~"」Where stories live. Discover now