"Hyo!~ woiiiii hyo!~"
Mati terus semua lamunan hyo mengenai memori sewaktu taksanya bersama2 SATU-SATUNYA rakan childhoodnya.....
"hyo!~ kau teringat pasal dia lagi eh???" pertanyaan PT3 yang dikeluarkan oleh sahabat baik nya itu dibiarkan bagai angin yang berlalu
"woi! Hyo!~ I'm talking to you not to tunggul" nak tergelak dibuatnya jihyo bila sahabat nya yang tak pandai speaking tuh cuba untuk speaking semata2 untuk mendapat kan perhatiannya
"ye!~2 aku teringat pasal dia.... Macam mana lah aku nak melupakan satu2 nya sahabat baik aku???~~"
"ampainya hati muhhhhh~~~~ habistuh aku nih bukan sahabat kau kerr???~~" tanya si (...) sambil mempout kan bibirnya..
"ishhhh kau nihhhhh ofc lah kau ponw kawan aku!~" jawab hyo dengan nada yang selembut-lembutnya
"alahhhhhhh takmo lah KAWAN!~ NAK SAHABAT!~ kawan and sahabat ada banyak beza auuu~~~"
"issshhhh apa yang beza nyaaaaaaaa semuanya sama jerrrr" pelik pulak hyo dengan perangai sahabat nya yang satuh nih harini dia terlampau...
MANJA MACAM AKAN ADA SOMETHING HAPPEN TODAY.........
"Bezaaaaaaa..... Sahabat nih macam aku iaitu---"
"oiiiiiii!!!!~~~ makcik jeongyeon!!!~~~ kau takmo pergi practice pasukan sorak kerr???" percakap si sahabat berhentih apabila terdengar ada suatu suara comel memanggil dirinya..
"babisshhh tul lahhhhh!!!! Hoi hanats kau memang nak mati an??? Kau nak aku hantar kau gi masuk dalam tanah kerr??? Hanatss tullll *berjalan kearah si empunya suara sambil menyinsing lengan bajunya*"
"errr...errr... Aku mintak maaa maa maa fff" tergetar2 budak ituh menjawab... Mana tak nya si jeongyeon nih kan kebanggan sekolah dalam acara bergusti,muaytai and sebagainya kalau dia jentik sekali ponw mungkin orang boleh melayang terusss...........
Dannnnnn hyo hanya membiarkan nya sahaja sebab dia pasti sebentar nanti mesti akan datang si penyelamat seperti biase
"1...........2..........3........ Boom" kira hyo sambil menutup kan matanya dannn sebaik sahaja dia menyebut "boom" terdengar suatu bunyi aneh yang akan kedengaran seperti agak CREEPY di telinga sesiapa yang mendengar nya...
Tapi lain lak pulak si hyo nih dia dah biasa sangat dengar semua bunyi2 tuh jadi dia dah boleh biasakan siap menghafal2 lagi semua dialog2 yang akan berlaku sekejap lagi bahkan kalau ada penambahan dialong ponw dia telahpon menjangkakan nya........
Sambil menutup mata dia tersenyum..... Menikmakti saat2 yang mungkin akan menjadi saat2 yang berharga SANGAT BERHARGA padanya suatu hari nanti....
"kebahagiaan takkan berkekalan lama sayang....... SEMUA YANG KAU ALAMI SELAMA NIH HANYA PERMULAAN...... Our game just begin and I'm promise to you that this game will be the MOST BEST GAME EVER...... penderitaan kau akan bermula tak lama lagi dan aku akan PASTIKAN dengan mengunakan kau SI'DIA' akan melutut kat bawah telapak kaki aku............" bisik satu makhluk yang tidak dapat dikenal pasti identity nya itu tepat2 di sebelah kanan telinga pemilik yang bernama.......
Song.......... Ji........Hyo........
T to the B to the ccccccccc soooo camne ok ak???
Hihihihhi jangan lupa VOTEMENT YEEEE hohohgogoglg dear readers sekalian Pie ingin dannn angat2 meminta maaf keatasssss...........
👉Typo ➕ kekelingan ayat ➕ sikit ➕ jalan citer tak best dannnn yang seangkatan dengan nyaaaa~~~~👈
Setiap manusia melakukan kesilapan anddd OH yeah errrrnnmmmm dearrrrrrrrrr nanti kalau Pie ada masa Pie ingatkan Pie nak buat Q&A lahhh komeh rasa cam mana???????..........
Salam cinta dari telitubies yang tomehhhhhh (like meh hohohohoo)
(σ≧▽≦)σ ohhhhh tuhannnnn eventho kartun ni dah lama butttttttt.....
Pie still lagi rasa macam cartoon nih ialah cartoon yang paling tomehhhhhhhhs sekali (Pie yang warna MERAH tu auuuuuuu~~~~~~~)
Kau..... Kau.......... Memang nak mati an nenek orangeeeeeeeeee???????
Pub lah weiiiiiiii Pie mencarut dalam beribu2 bahasa capgih baru tahuhhhhhh~~~~~~~~~
YOU ARE READING
「"My K-Legends Husband!~"」
Fantasía「Tersebut lah sebuah legends yang merupakan legends yang paling ditakuti oleh semua pemerintah langit..... ianya mengenai 8 orang demon yang merupakan waris pemerintah langit yang digeruni dan dikagumi oleh semua makhluk langit kerana keakrapan mere...